اقتصادی

صادرات و کاربردی شدن کابل‌های فشار قوی ایرانی در ۳ پروژه ملی داخلی

علاوه بر این برنامه ، محققان شرکت دانش بنیان با فناوری کابل پرسرعت در پروژه برج خفیف و غربالگری ستاره خلیج فارس به افغانستان ، عراق و ونزوئلا اعزام شدند.

با توجه به ESA مامید شمس ، مدیرعامل شرکت دانشابانیا گفت: “سه محصول دانشانی شامل کابل 230 کیلوولت ، کابل 400 کیلوولت و کابل چند لایه است.” ذخیره

لین

استفاده از این کابلها در سیستم انتقال اغلب مشکلات عمده ای از جمله مسائل زیست محیطی و خطرات جانی را ایجاد می کند.هزینه کابل بسیار زیاد است.

شمس گفت: تولید کابل های فشار قوی به فناوری های خاص و مدرن و مواد اولیه نیاز دارد. ما به تقاضای داخلی این محصول کمک کرده ایم.

به گفته مجری طرح ، واردات کابل های با کیفیت با حمایت معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اغلب ممنوع است و واردکنندگان مجبورند تعرفه های بالایی را پرداخت کنند که این از نظر اقتصادی توجیه پذیر نیست.

شمس گفت: “اگرچه قیمت این محصول بسیار کمتر از سایر مدل های مشابه است ، اما از نظر کیفیت مشابه این محصولات و حتی از برخی رقبای خارجی آن نیز بهتر است.” به دلیل همین کیفیت ، ما توانسته ایم بازارهای محلی را به خود اختصاص داده و این محصولات را به کشورهایی مانند افغانستان ، عراق و ونزوئلا صادر کنیم.

وی گفت این شرکت در تأمین نیازهای پروژه های مختلف مانند برج خفیف ، جایگزینی پل هوا با پروژه Sad Sad ، فیلتر ستاره خلیج فارس و سطوح مختلف پارس جنوبی موفق بوده است.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا