استان ها

٩ دی روز دفاع دوباره ملت ایران از انقلاب بود

به گزارش خبرنگار دانا نیوز کرمانشاه، آیت الله حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های شخصی ما تلاش برای تقویت فضائل اخلاقی در خودمان است.

وی افزود: خروجی تقوا بر اساس آیه شریفه قرآن بصیرت است، بصیرتی که باعث هدایت انسان و نجات و سربلندی انسان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اگر بخواهیم در امتحانات سربلند بیرون بیاییم باید تقوا را در وجود خودمان نهادینه کنیم.

وی عنوان کرد: در آستانه فرا رسیدن ۹ دی ماه قرار داریم و ملت شریف ما در طول تاریخ انقلاب بارها امتحان پس داده‌اند و مهمترین ویژگی این ملت بصیرت آن‌ها است.

غفوری گفت: در سال ۸۸ فتنه عظیمی که دشمنان قسم خورده ایران و آمریکای جنایتکار که در اتاق فکرهای آن‌ها طراحی شده بود برای برهم زدن انقلاب اسلامی داشتند.

وی عنوان کرد: ۹ دی ماه همه ما دیدیم که ملت امام حسینی ایران اسلامی به خیابان آمدند و حضور میلیونی مردم باعث شد که آن فتنه هشت ماه خاموش شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند که از ضعف مردم استفاده کند و یکی از وظایف ما تبیین حوادثی است که باعث شد هشت ماه سنگین‌ترین خسارت را به ملت ایران تحمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۹ دی ماه روزی است که مردم ایران اسلامی در اوج بصیرت از انقلاب دفاع کردند و امروز هم وظیفه ما دفاع از انقلاب است.

46

دکمه بازگشت به بالا