علمی و پزشکی

تشکیل کمیته مشترک ارتقای همکاری‌های ایران و قزاقستان در حوزه سلامت

وزیر بهداشت که به منظور حضور در هفتمین اجلاس وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با موضوع بهداشت محیط و سلامت آب آشامیدنی به قزاقستان سفر کرده از تشکیل کمیته مشترک ارتقای همکاری‌های حوزه سلامت بین دو کشور خبر داد.

به گزارش دانا نیوز دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه این اجلاس که در آستانه قزاقستان در حال برگزاری است، با اشاره به افزایش تولید و صادرات دارو و تجهیزات پزشکی از سوی ایران به قزاقستان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس وضعیت سلامت در غزه همچنین تامین سلامت کودکان مظلوم غزه را ارائه و از حقوق این مظلومان دفاع می کند. 

وی با بیان اینکه متاسفانه با جنایات رژیم صهیونیستی هر روز تعداد زیادی از کودکان در غزه به شهادت می‌رسند، افزود: سازمان های بین المللی در ایفای نقش موثر در جلوگیری از بروز جنایات گسترده صهیونیست ها موفق نبوده اند و امیدواریم اجلاس هایی مانند کشورهای شانگهای که غیرمتعهد و مستقل هستند، بتوانند نظم نوین بین اللمللی ایجاد کنند تا موجب بازدارندگی از جنایات رژیم صهیونیستی شوند. 

به گزارش وبدا، وزیر بهداشت تاکید کرد: جامعه پزشکی در سراسر دنیا نسبت به جنایات گسترده صهیونیست ها و عدم تامین سلامت در غزه، معترض و خواستار بهبود وضعیت سلامت برای مردم مظلوم این منطقه از جهان هستند.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا