اجتماعیبرترین های کسب و کار

راهنمای توریست ها برای پیدا کردن خوراک باکیفیت در سفرهای خارجی

اگر یک صف برای غذا وجود دارد – به آن بپیوندید!

اگر می بینید که مردم محلی در جایی برای غذا صف می کشند – به آنها بپیوندید، همیشه خوب است. غذاهایی که همیشه شلوغ هستند دلیلی دارند. بنابراین، اگر بین مردم محلی محبوب باشد، خوب خواهد بود، به من اعتماد کنید. آموزش زبان آلمانی

درباره وبلاگ نویسان غذا به صورت آنلاین تحقیق کنید تا توصیه های آنها را ببینید.

هنگام یادگیری نحوه یافتن بهترین غذا در سفر به متخصصان مراجعه کنید. وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرهای مواد غذایی در مورد جایی که می توان بهترین قهوه، ساندویچ یا کوکتل را در بسیاری از مقاصد پیدا کرد، می نویسد. این منبع اطلاعات خوبی است.

در حوزه جدید اینترنت، دریافت برخی نکات داغ آنلاین یک استراتژی عالی است. در همه جا وب سایت های اختصاص داده شده به غذا را خواهید یافت. هر مقصدی دارای برخی از بلاگرهای مواد غذایی است که اشتیاق آنها خوردن و به اشتراک گذاری تجربیاتشان است.

برای پیدا کردن آنها، چیزی شبیه به “بهترین غذاهای محلی در دوبرونیک” یا “بهترین غذاهای دریایی در بارسلونا” را جستجو کنید. ما از جستجوهایی مانند «غذاهای ارزان در نیویورک» یا «بهترین قهوه در استکهلم کجاست؟» استفاده می کنیم.

اکثر وبلاگ ها به زبان انگلیسی نوشته شده اند، اما اگر مسلط نیستید، به سادگی آنها را با ترجمه گوگل ترجمه کنید و نام و آدرس را یادداشت کنید. ما همیشه از این ترفند هنگام تحقیق در مورد چگونگی یافتن بهترین غذا در سفر استفاده می کنیم. اغلب اوقات، همیشه واقعاً خوب کار می کند.

از نقشه های گوگل برای علامت گذاری مکان های غذایی در نزدیکی سایت هایی که بازدید می کنید استفاده کنید تا بتوانید از تله های توریستی جلوگیری کنید

من دوست دارم وقتی در یک شهر خارجی هستم از نقشه های گوگل برای جهت یابی استفاده کنم. همچنین می توانید مکان ها را روی نقشه خود ذخیره کنید (برای ورود به آن باید یک حساب جیمیل داشته باشید) که بسیار مفید است.

فرض کنید برای اولین بار است که از براتیسلاوا بازدید می کنید، همانطور که در بالا ذکر شد مکان ها و غذاها را به صورت آنلاین جستجو می کنم و سپس آنها را در نقشه های گوگل خود جستجو می کنم. سپس می‌توانید روی نام اغذیه فروشی یا رستوران کلیک کنید و دکمه ذخیره را بزنید – می‌توانید آن را به موارد دلخواه یا مکان‌هایی که می‌روید اضافه کنید.

من معمولاً مکان هایی را برای ناهار، شام یا قهوه اضافه می کنم و حتی ممکن است به دنبال سوپرمارکت باشم. این بدان معنی است که اگر از شهر قدیمی دیدن کنم، فقط وارد اولین رستوران در میدان اصلی نمی شوم تا یک وعده غذایی گران قیمت و متوسط ​​بخورم. اگر رستورانی با تابلوها یا منوهایی با عبارت «غذاهای سنتی» یا «اصیل» مشاهده کردید، توصیه من این است که از آن صرف نظر کنید. وعده غذایی به احتمال زیاد متوسط ​​خواهد بود و شما تا چهار برابر قیمت توریستی خواهید پرداخت. بسیاری از رستوران هایی که این کار را انجام می دهند فقط به انبوهی از گردشگرانی که می توانند شرط ببندند دیگر هرگز از آنها بازدید نخواهند کرد پذیرایی می کنند. به هیچ وجه نمیارزد.

من دستورالعمل‌های مکانی را که قبلاً در نقشه خود ذخیره کرده‌ام دنبال می‌کنم تا در یک مکان محلی که احتمالاً مملو از مردم محلی است که غذاهای عالی می‌خورند، غذای عالی پیدا کنم. پیروزی! نقشه های گوگل ابزار شگفت انگیزی است که به شما نشان می دهد چگونه بهترین غذا را هنگام سفر به دنیا پیدا کنید.

نکات اضافی

طعم ها و ترکیب های جدید را امتحان کنید! ممکن است عجیب به نظر برسند اما معمولاً کار می کنند. از آنجایی که خوردن کمپوت برنج، مرغ و گیلاس ممکن است برای کسی که اهل اسلواکی نیست عجیب به نظر برسد، برخی از غذاهایی که با آنها برخورد می کنید ممکن است برای شما جذاب به نظر نرسند.

نکته جایزه ما برای چگونگی پیدا کردن بهترین غذا در سفر این است که به یک تور غذایی در شهرهای بزرگ خوش غذا بپیوندید. ما همیشه این کار را انجام می دهیم و عالی است! ما دوست داریم Viator را برای بهترین طیف وسیعی از تورهای غذایی جستجو کنیم.

در هر صورت، توصیه می کنم آنها را امتحان کنید و ممکن است شگفت زده شوید. در اینجا چند ترکیب عجیب و غریب از سراسر جهان وجود دارد که به نظر می رسد کار می کنند:

  • آناناس یا چغندر در یک همبرگر – استرالیا (در مورد 12 غذای کلاسیک استرالیایی که باید امتحان کنید بیشتر بخوانید)
  • خربزه با ژامبون پروشوتو – ایتالیا (شاید آن را به عنوان یکی از 10 بهترین کاری که در ونیز انجام می شود امتحان کنید)
  • وافل با بیکن و شربت افرا – کانادا (و دیگر غذاهای شگفت انگیز ارزان در ونکوور)

سیب زمینی سرخ کرده با سس بادام زمینی – هلند (این را می توانید در بهترین تور غذایی آمستردام پیدا کنید) آموزش زبان انگلیسی

آیا هیچ یک از ترکیبات غذایی بالا را امتحان کرده اید؟ بهترین توصیه های شما برای یافتن بهترین غذا در سفر چیست؟

 

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا