فرهنگ و هنر

میدان نبرد کولوسئوم بازسازی می‌شود

زمانی جنگ های گلادیاتور با کمک فناوری پیشرفته بازسازی شد.

به گزارش گاردین ، ​​وزارت فرهنگ ایتالیا از برنامه های خود برای بازسازی میدان نبرد کولوسئوم با کمک فناوری پیشرفته خبر داده است.

طبق پروژه بازسازی ساختمان ، یک معمار مسئول ساخت طبقه جدید به عنوان میدان جنگ است. پیش بینی می شود این پروژه طی دو سال به پایان برسد.

سال 80 میلادی تئاتر کولوسئوم زمانی دارای جنگ جنگی چوبی بود که با شن و ماسه پوشانده شده بود. در زیر این اتاق چوبی ، اتاقهایی برای ورود گلادیاتورها و حیوانات قبل از ورود به حیاط وجود دارد.

باستان شناسان که از حدود سال 1800 شروع به کاوش در زیرزمین ساختمان کردند ، میدان جنگ چوبی را حذف کردند. اکنون که این کف چوبی در دسترس نیست ، بازدید کنندگان می توانند قسمت بالای ساختمان را از بالای ساختمان مشاهده کنند.

با این حال ، میدان نبرد جدید کولوسئوم ، ساخته شده با فن آوری پیشرفته ، قادر خواهد بود به سرعت زیرزمین را بپوشاند و یا تهویه هوا و تهویه مطبوع را در اتاق های پایین تر فراهم کند. زیرا این کف جدید از بسیاری از قطعات بهم پیوسته ساخته شده است که می توانند به یکدیگر متصل شوند.

کولوسئوم دوشنبه گذشته افتتاح شد و از محدودیت های اپیدمی وبا در ایتالیا کاسته است.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا