ورزشی

انفجار بمب نقل و انتقالات لیگ بسکتبال/ ستاره NBA در ایران

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با سنتر مطرح سال‌های قبل لیگ NBA قرارداد بست.

به گزارش دانا نیوز، تیم بسکتبال شهرداری گرگان، قهرمان سه دوره گذشته سوپرلیگ بسکتبال ایران، در ادامه خریدهای بزرگ خود این بار با جذب ستاره آمریکایی که سابقه سال‌ها حضور در NBA را دارد، بمب نقل و انتقالات فصل جدید سوپر لیگ ایران را در گرگان منفجر کرد.

«نرول پله» سنتر ۲۰۸ سانتیمتری ۳۰ ساله، سال‌ها سابقه حضور در تیم‌های مطرحی همچون فیلادلفیا سونی سیکسرز، بروکلین نتز، ساکرامنتو کینگز، نیویورک نیکز و یوتا جز در لیگ NBA را در کارنامه خود دارد تا به این ترتیب، یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های آمریکایی باشد که در لیگ ایران دست به توپ می‌شود.

شهرداری گرگان که پس از پنج سال «پری پتی» گارد راس و ستاره آمریکایی خود را از دست داده بود،  این ستاره ۳۰ ساله را به عنوان بازیکن آمریکایی جدید و در پست ۵، به خدمت گرفت.

هدایت تیم شهرداری گرگان در فصل پیش روی سوپر لیگ را مصطفی هاشمی بر عهده دارد و قهرمان ایران باید در فصل پیش رو، در رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا هم شرکت کند.

انفجار بمب نقل و انتقالات لیگ بسکتبال/ ستاره NBA در ایران

انفجار بمب نقل و انتقالات لیگ بسکتبال/ ستاره NBA در ایران

گفته می‌شود که یک بازیکن خارجی دیگر هم توسط گرگانی‌ها جذب شود که در آن صورت، می‌توان این تیم را همچنان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایران و همچنین سوپر لیگ غرب آسیا دانست.

انتهای پیام

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا