ورزشی

شکست هندبالیست‌های ایرانی مقابل ژرمن‌ها

هندبالیست‌های ایران در دومین دیدارشان در مسابقات قهرمانی زنان جهان مقابل آلمان شکست خوردند.

به گزارش دانا نیوز، تیم ملی هندبال زنان ایران در دومین دیدار خود از مسابقات قهرمانی زنان جهان به مصاف آلمان رفت. شاگردان اکبرآبادی در این دیدار با نتیجه ۲۲ بر ۴۵ مقابل تیم ملی آلمان شکست خوردند.

ملی‌پوشان هندبال ایران در گروه F این مسابقات با لهستان، آلمان و ژاپن همگروه هستند. آنها تاکنون مقابل لهستان و آلمان شکست خوردند و باید در آخرین دیدار مرحله گروهی روز دوشنبه ۱۳ آذر از ساعت ۲۰:۳۰ مقابل ژاپن به میدان بروند.

نتایج و دیدارهای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان:

ایران ۱۵ – لهستان ۳۵

ایران ۲۲ – آلمان ۴۵

ایران – ژاپن دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم ملی ایران با کسب عنوان چهارمی آسیا برای دومین دوره پیاپی جواز حضور در قهرمانی جهان را کسب کرده‌است.

مینا وطن‌پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، ساناز رجبی، مائده عشاقی، فاطمه مریخ، ستاره رحمانیان، اسراء زندی، آرزو کیانی آرا، بهار ایزدگشب، عطیه شهسواری، زهرا فقیهی، نسترن گودزری فراهانی، فاطمه خلیلی بهفر، حدیث نوروزی و مهربان بدوی ۱۶ بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند. 

الهام سلوکی به عنوان سرپرست، غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مشاور فنی، خدیجه قانع به عنوان مربی و اکرم حبیب‌لو به عنوان فیزیوتراپ کادرفنی تیم ملی هندبال زنان را تشکیل می‌دهند.

بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۹ تا ۲۶ آذر سال جاری به میزبانی سه کشور نروژ، دانمارک و سوئد برگزار می‌شود و تیم ملی هندبال ایران در هرنینگ دانمارک به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

انتهای پیام

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا