ورزشی

قلعه‌نویی: تند رفتم و باید خویشتن‌دار باشم/عکس

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز ؛ امیر قلعه نویی ، سرمربی تیم سیرجان گل گهر پس از دیدار با استیگال به سه ماه زندان محکوم شد.

سرمربی گل گهر با انتشار بیانیه ای در حساب اینستاگرام خود با بیان اینکه در کامنت های خود سریع عمل می کند ، این اشتباه را پذیرفت. مقاله منتشر شده در صفحه امیر گلوانی به شرح زیر است:

پس از سه دهه سرمربیگری ، هنوز مسائل جدیدی دارم و معتقدم مربی متعهد باشگاه ، مردم و هواداران نمی توانند با مقدمات مقابله کنند. من چندین بار در طول سالها به این نقطه رسیده ام ، اما کمی تأخیر یا مطالبی به ویژه از من شکایت کرد ، اما حقیقت امر این بود که در آن زمان مشکل برای من جدی تر و غیرقابل حل تر بود ، به ویژه پس از تلاش تعداد زیادی گل آرایی یک سال بعد. مردم گوهر و سیرجان با سوت اشتباه هدر رفتند. ما متعهد به کارگران سخت کشی هستیم که از ما در اینجا حمایت می کنند و این حق آنها نبود. به خصوص در مدت زمان بسیار کوتاهی در دو بازی متوالی در لیگ و جام ، با وجود صلاحیت ما ، همه اتفاقات را دیده اند.
سریع رفتم؟ آره . در آن لحظه ، تمام این سالها از جلوی چشم من گذشت و فشاری که او با آن دست و پنجه نرم می کرد احتمالاً برای من زیاد بود ، اگرچه مجبور بودم خودم را با این همه تجربه به عنوان مربی محدود کنم.
در روزهای اخیر ، هواداران و دوستان واقعی حقیقت این داستان را در بحث ها بیان کردند و البته من این را یک روز بعد روشن کردم.
البته من چیزهای دیگری هم در زمان مناسب برای گفتن دارم ، اما معتقدم نباید چیزها را از قلمرو فوتبال خارج کرد. من امیر گوال نوی هستم ، پسری از جنوب تهران ، و هرچه دارم لطف اهل بیت است که همیشه در ایران ، در مردم و در فوتبال ، زیر سایه خدا و در دستانم می بینم. زندگی.
با احترام ،
امیر گوال نوی »

قصر جدید - من سریع رفتم و مجبور شدم محدود کنم / عکس

258 41

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا