اجتماعیبرترین های کسب و کار

اجاره خودرو بدون راننده غرب تهران

محتوای این مطلب پنهان

مزایای اجاره خودرو در غرب تهران

در بسیاری از آمارهای رسمی، منطقه ی غرب تهران، خلوت تر و کم تراکم تر از دیگر مناطق تهران است و مشکل ترافیک در این منطقه به مراتب پایین تر است و مشکل جای پارک آنقدر مشهود نمی باشد. بنابراین دست کاربران جهت اجاره خودرو در غرب تهران باز تر است و به راحتی می توانند خودروهای شاسی بلند مانند لندکروز و پرادو را نیز اجاره کنند. از طرف دیگر، با توجه به اینکه اتوبان تهران شمال با دفتر مرکزی ، تنها 5دقیقه و جاده ی چالوس تنها 20 دقیقه فاصله دارند، مسافران مقیم نواحی شمال کشور نیز می توانند خودروی خود را از شرکت تحویل گرفته و سفر خود را با کمترین معطلی آغاز کنند.

پس اگر در نواحی غربی تهران مانند جنت آباد و بلوار فردوس قصد اجاره خودرو دارید، با مراجعه به صفحه این مناطق از خدمات ویژه ما مطلع شوید. از دیگر مزایای این شرکت، امکان رزرو آنلاین و رایگان در سایت است و بدین ترتیب تنها کافیست وارد صفحه ی خودروی موردنظر شده و تاریخ، ساعت و مکان مورد نظر جهت دریافت خود را ثبت کنید، کارشناس فروش ما پس از چند دقیقه با شما تماس حاصل خواهند کرد و پس از تایید مدارک، خودرو در سریع ترین زمان ممکن به لوکیشن شما، ارسال خواهد شد.

اجاره ماشین در غرب تهران بدون راننده

یکی از خدمات پرطرفدار ما در غرب تهران، اجاره خودرو به صورت بدون راننده است. در اجاره خودرو بدون راننده، خودرو به صورت کاملا اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد و برای هر مدت زمانی که مد نظرتان باشد، می توانید خودرو را نزد خود نگه دارید. حداقل زمان کرایه خودرو بدون راننده 3 روز است. خودروهای اجاره دارای محدودیت کیلومتر روزانه می باشند که تعداد کیلومترها در روزهای اجاره ی شما ضرب می شود. به عنوان مثال خودروی لنکروز که دارای محدودیت روزانه 200 کیلومتری است، در 5 روز اجاره، شما مجاز به تردد 1000 کیلومتر می باشید.

کرایه خودرو در غرب تهران با راننده

با توجه به قرارگیری درصد بالایی از شرکت ها و کارخانه جات صنعتی در غرب تهران، کرایه خودرو با راننده رونق بسیار خوبی در این منطقه دارد و بسیاری از شرکت ها و کارخانه های بزرگ جهت جابجایی میهمانان و پرسنل خود از شرکت به صورت با راننده خودرو اجاره می کنند.

مدارک و شرایط اجاره خودرو

کارت ملی، سفته یا چک به مبلغ روز خودرو، مدرک شغلی و ودیعه نقدی از جمله مدارکی هستند که در زمان اجاره خودرو ضروری می باشند. مبلغ ودیعه نقدی با توجه به مدل خودرو متغییر است. کارمندان می‌توانند چک کارمندی ارائه دهند، و برای مدرک احراز هویت می توانند از گواهی اشتغال به کار استفاده کنند.

اگر شخص اجاره‌کننده فردی خارجی باشد، به این معنا که در ایران سکونت نداشته باشد، می‌تواند از پاسپورت و گذرنامه خود به عنوان یک مدرک معتبر برای اجاره خودرو استفاده کنند. برای کسب اطلاعات کامل و جامع درباره ی مدارک لازم برای اجاره خودرو می توانید به صفحه شرایط و مدارک لازم مراجعه کنید.

اجاره ون و اتوبوس در غرب تهران

یکی دیگر از خدمات پرطرفدار ، اجاره ون و اتوبوس دربستی به صورت بدون راننده و با راننده می باشد که شما عزیزان می توانید با قیمتی مناسب از این خدمات بهره مند شوند. لازم به ذکر است که تمامی ون ها مانند تمامی خودروهای ما از سلامت کامل سیستم تعلیق، تهویه و بدنه برخوردارند و با خیال راحت می توانید نسبت به اجاره آن ها اقدام کنید.

مجموعه ما با توجه به نیاز سنجی هایی که در طی سالهای کاری خود انجام داده است، اجاره ون و اتوبوس به صورت ساعتی، بسیار پرمخاطب است و به همین ترتیب، ما اجاره این اتوموبیل ها را به صورت ساعتی نیز فراهم نموده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اجاره ون  مراجعه کنید.

اجاره ماشین عروس در غرب تهران

اجاره ماشین عروس در غرب تهران شامل لیست بلندبالایی از خودروهای لوکس، کلاسیک و تشریفاتی است که در مموعه ما موجود می باشد و ما در جهت کمک به زوج های جوان و ساختن یک خاطره ی خوب و به یاد ماندنی، اجاره این ماشین ها را به هردو صورت بدون راننده و با راننده امکان پذیر نموده ایم و هرکدام شامل شرایط و قوانین خاصی می  باشند.  همچنین برای مساعدت بیشتر با جوانان، در اجاره ماشین عروس بدون راننده، مجموعه ما از داماد هیچگونه ودیعه ای از داماد دریافت نمی کند. جهت اطلاعات بیشتر درباره اجاره ماشین عروس و خودروهای موجود می توانید به صفحه اختصاصی اجاره ماشین عروس مراجعه نمایید.

شرکت ما در دیگر مناطق غربی تهران مانند ستارخان و منطقه 22 نیز خدمات ارائه می دهد که اگر در این مناطق سکونت دارید می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.

شرایط بیمه اجاره خودرو در غرب تهران

شرکت ما تنها شرکت دارنده مجوز خودرو از وزرات راه است و خودروهای خود را به همراه سه نوع بیمه با سقف تهعدات متفاوت ارائه می دهد. این سه نوع بیمه، بیمه برنزی، بیمه طلایی و بیمه الماس می باشند. بیمه ی برنزی رایگان است و تمامی خودروها به صورت پیشفرض مجهز به این بیمه می هستند. بدین ترتیب لازم نیست نگران بیمه خودرو باشید، اما اگر می خواهید با خیال راحت تری خودرویتان را سوار شوید، می توانید از بیمه های طلایی و الماس که دارای تعهد مالی بالاتری می باشند استفاده کنید.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران

با پیشرفت تکنولوژی ایده‌های کسب و کار در بین مردم بیش از پیش شده است. این‌گونه ایده‌ها در شهرهای بزرگ قابل توجه‌تر بوده و اکثر مردم از هر فرصتی برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. یکی از کسب و کارهایی که در تهران و اکثر شهرستان‌ها باب شده، اجاره خودرو بدون راننده در تهران یا شهرستان‌ها است. تعریف دقیق اجاره‌ی خودرو را می‌توان بدین صورت به آن اشاره کرد که افرادی که توانایی مالی مناسب برای خرید خودرو ندارند، با اجاره کردن خودروی دیگران، به کارهای مهم روزانه‌ی خود رسیدگی می‌کنند. با این حال اجاره ماشین ابعاد گسترده‌ای دارد که سایت ما در این مقاله؛ که سالهاست در زمینه اجاره‌ی خودرو فعالیت می‌کند، سعی کرده است به مهم‌ترین این موارد اشاره کند.

روش‌های اجاره خودرو

همانطور که می‌دانید بسیاری از افراد نه تنها توانایی خرید خودرو را ندارند، بلکه حتی دارای گواهینامه نیز نیستند، این موضوع بدین معناست که اگر خواهان اجاره ماشین باشند، باید در کنار این درخواست، راننده‌ای را نیز استخدام کنند. با این حال ممکن است فردی دارای گواهینامه نیز باشد، اما به هزاران دلیل دیگر، قصد نشستن پشت فرمان را نداشته باشد. در کنار این موضوع، هستند افرادی که فقط به یک وسیله نقلیه احتیاج دارند، و ترجیح می‌دهند دیگر کارها مانند رانندگی کردن را خودشان انجام بدهند. لذا برای اجاره خودرو علاوه بر درخواست ماشین، می‌توانید یک راننده هم در اختیار داشته باشید. سایت ما با پیشینه‌ای قابل توجه هر کدام از این موارد را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد تا بدون کوچکترین مشکلی به کارهایتان رسیدگی کنید.

خدمات ارائه شده برای اجاره خودرو بدون راننده در تهران

در نظر داشته باشید که اگر از سایت ما درخواست اجاره خودرو داشته باشید، خدمات مختلفی به شما سروران گرامی ارائه داده می‌شود که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحویل خودروی مورد نظرتان در محل که کاملاً بدون هزینه خواهد بود
  • اجاره ماشین بدون درخواست هیچ‌گونه چک و یا سفته (دقت کنید که این بند برای مشتریان ویژه‌ی سایت خواهد بود)
  • ارائه خدمات در طول زمان اجاره که شامل تعمیر و نگهداری خودرو می‌باشد
  • تعویض خودرو در طول زمان اجاره به دلایل مختلف مانند خرابی ماشین
  • ارائه اجاره خودرو بهمراه بیمه‌ی بدنه
  • خدمات تخفیف کیلومتر که برای مشتریان ویژه راه‌اندازی شده است

دوستان عزیز در نظر داشته باشند که اگر بخواهند هر خودرویی را از سایت اجاره کنند، می‌توانند با همکاران ما در بخش پشتیبان سایت در تماس باشند. اصلا نگران این موضوع نباشید که در کدام شهر حضور دارید و یا چه خدماتی را از ما می‌خواهید. ما به تمامی افراد واجد شرایط، اجاره خودرو بدون راننده در تهران و یا شهرستان‌ها را پشتیبانی خواهیم کرد. البته اگر بهمراه اجاره ماشین راننده‌ای می‌خواهید ما این شرایط را نیز برایتان مهیا خواهیم کرد چرا که رضایت مشتریان از همه چیز برایمان مهم‌تر است.

قوانین و شرایط اجاره خودرو بدون راننده در تهران

یکی از اصلی‌ترین خدماتی که مجموعه ما به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛ سرویس اجاره خودرو بدون راننده است. با استفاده از این سرویس، خودرو به صورت دربست در طول مدت زمان تعیین شده در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید فرآیند اجاره خودرو از امضای یک قرارداد فی‌مابین مشتری به عنوان طرف اول و شرکت کرایه اتومبیل به عنوان طرف دوم شروع می‌شود. تمام قوانین و شرایطی که طرفین باید در طول مدت قرارداد رعایت کنند و به آنها پایبند باشند؛ در متن این توافق‌نامه درج شده است. اما اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید؛ بهترین کار تماس با همکاران ما در بخش پشتیبانی مجموعه است.

مدارک لازم برای اجاره خودرو اتباع ایرانی

همانطور که گفتیم برای اجاره خودرو باید بین طرفین قراردادی منعقد شود. برای عقد این قرارداد طرف اول یعنی مشتری ملزم به ارائه مدارک است. هموطنان عزیز که تبعه ایران هستند باید مدارک ذکر شده در زیر را در زمان عقد قرارداد به شرکت تحویل دهند. فراموش نکنید که این مدارک به صورت امانت نزد شرکت می‌ماند و بعد از اتمام مهلت قرارداد، صحیح و سالم به مشتری تحویل داده می‌شوند. ما متعهد به مشتریان خود هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که در این مسیر امانت‌دار خوبی باشیم.

یک فقره چک بدون تاریخ و بدون نام به ارزش خودرو که به عنوان تضمین نزد شرکت می‌ماند و در پایان مهلت قراداد عودت داده می‌شود. (مشخصات کامل این چک در قرارداد درج شده و تضمینی بودن آن نیز ذکر می‌شود.)

سند ملکی، جواز کسب یا مدارکی که نشان دهد مشتری مالک یک شرکت معتبر است. (هر کدام از این مدارک را در اختیار داشته باشید می‌توانید به عنوان تضمین از آن استفاده کنید)

  • یک فقره چک یا سفته به ارزش خودرو (این مدرک نیز به عنوان تضمین از مشتری دریافت می‌شود)
  • کارت ملی و گواهینامه معتبر
  • شخصی که قرارداد به نام او ثبت می‌شود
  • پرداخت ودیعه و هزینه اجاره خودرو

مدارک لازم برای اجاره خودرو اتباع ایرانی مقیم خارج

اتباع ایرانی مقیم خارج از کشور علاوه بر ارائه مدارک ذکر شده در بالا باید یا دارای گواهینامه معتبر بین‌المللی و یا گواهینامه معتبر داخلی باشند که حداقل 6 ماه اعتبار دارد.

اجاره خودرو برای چه مواردی انجام می‌شود

اجاره گرفتن خودرو ممکن است به دلایل زیادی انجام شود. احتمالاً بخواهید به سفر بروید و نیاز به یک خودرو دارید، خب! کافی است که به سایت ما سر زده و از شرایط اجاره ماشین باخبر شوید. حتی ممکن است که یک قرار کاری مهم داشته باشید که وجود یک خودرو می‌تواند شرایط را برایتان ایده‌آل‌تر کند. بسیاری از زوج‌ها نیز برای جشن عروسی‌شان اقدام به اجاره خودرو می‌کنند که در حال حاضر این موضوع در حال افزایش است. در هر صورت هر کسی ممکن است نیاز به ماشین داشته باشد که سایت ما با ارائه چنین خدماتی در میان کسب و کارهای مشابه پیشتازی می‌کند.

رزرو خودرو بدون راننده چگونه است؟

تقاضا برای اجاره برخی از خودروها به شدت زیاد است. به همین دلیل ممکن است اجاره این نوع خودروها ظرف چند ساعت و یا چند روز مانده به تاریخ مدنظرتان عملا ممکن نباشد. بنابراین توصیه می‌شود که اگر مراسم خاصی پیش رو دارید و قرار است برای یک تاریخ معین خودرو اجاره کنید؛ حتما از چند روز قبل خودروی مورد نظر خود را رزرو کنید. برای اطلاع از شرایط رزرو و اینکه از چند روز قبل باید اقدام به انجام این کار کنید؛ با ما در تماس باشید.

بیمه خودروهای اجاره ای بدون راننده

تمام خودروهایی که ناوگان مجموعه را تشکیل می‌دهند مجهز به بیمه شخص ثالث و بدنه هستند. با این وجود شرایط استفاده از این بیمه‌ها بعد از وقوع حوادث احتمالی، از جمله مواردی است که در زمان عقد قرارداد باید به آن توجه کنید. کلیات این شرایط در متن قراداد اجاره درج شده است. اما برای اطمینان بیشتر از نحوه استفاده از این بیمه‌ها، بهتر است قبل از امضای توافق‌نامه با مامور ثبت قرارداد شرکت مذاکره کنید.

چرا اجاره ماشین دارای مزیت است؟

با توجه به اینکه داشتن ماشین، صاحب آن را ملزم به انجام یک‌سری کارها مانند بیمه کردن بدنه، سرویس دوره‌ای و غیره خواهد کرد، می‌توان گفت که هزینه‌های زیادی را روی دست صاحب خودرو خواهد گذاشت. اما اجاره کردن ماشین چنین هزینه‌هایی را به طرز چشم‌گیری کاهش می‌دهد. فرقی نمی‌کند که اجاره خودرو بدون راننده باشد یا با راننده، مهم این است که استهلاک و هزینه‌های جانبی خودرو کم خواهد شد. این دلایل یکی از مهمترین دلایل اجاره ماشین بدون راننده در تهران است که روز به روز در حال افزایش است. موضوع بعدی این است که اجاره کنندگان خودرو امکان انتخاب خودروی دلخواه را برای اجاره دارند و این موضوع می‌توان این شانس را به آنها دهد تا ماشین‌های زیادی را تجربه کنند. در عین حال هیچ‌گاه نگران خرابی و ایرادهای خودرو نخواهند بود.

چرا اجاره گرفتن خودرو مناسب است؟

مجموعه‌ی ما با داشتن کادری مجرب و با در اختیار داشتن انبوهی از انواع خودروها به یکی از بهترین مرجع‌ها برای اجاره خودرو تبدیل شده است. سابقه‌ی این تیم و همچنین میزان رضایت مردم از آن نشان می‌دهد که در مسیری که پیش رو داشته، کاملاً موفق عمل کرده است. در حال حاضر به صورت روزانه درخواست‌های زیادی مبنی بر اجاره ماشین بدون راننده در تهران و یا حتی شهرستان‌ها به این مجموعه سرازیر می‌شود که این موضوع وظیفه‌ی سنگین این مجموعه را بیشتر خواهد کرد. اگر شما هم در حال حاضر نیاز به اجاره ماشین دارید می‌توانید با یک تماس کوتاه از شرایط اجاره‌ی خودرو باخبر شوید. در نظر داشته باشید که کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته آماده مشاوره دادن به شما عزیزان هستند.

قیمت اجاره ماشین در تهران بدون راننده

اجاره ماشین بدون راننده یک سرویس ویژه است که برای علاقمندان به رانندگی با اتومبیل‌های لوکس و مدل بالا طراحی شده است. عقد قرارداد اجاره خودرو بدون راننده دو مزیت اصلی دارد. اول اینکه خودروی انتخابی شما به صورت دربست در اختیارتان قرار می‌گیرد و خودتان شخصا می‌توانید آن را برانید و دوم اینکه تعرفه خودرو به این شیوه معمولا کمتر از حالتی است که همراه با خودرو یک راننده با تجربه و خبره است.

از طرفی تعرفه اجاره ماشین در تهران تابع عوامل مختلفی است. مدل و برند خودرو، شرایط درج شده در قرارداد، میزان کارکرد ماشین و سال ساخت آن، میزان سلامت فنی و بدنه خودرو، رنگ خودرو، هدف مشتری از اجاره خودرو بدون راننده (ماشین عروس و…)، نوع خودرو (سدان، شاسی بلند و…)، قیمت روز خودرو و سرویس مد نظر مشتری (اجاره خودرو بدون راننده یا با راننده) از جمله مهم‌ترین عواملی هستند که روی تعرفه‌ها تاثیر می‌گذارند. بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها بهترین کار یا بازدید از صفحه لیست قیمت در داخل سایت است یا تماس مستقیم با مجموعه.

حداکثر کیلومتر مجاز برای اجاره خودرو بدون راننده

یکی از بندهای قرارداد اجاره ماشین بدون راننده در تهران به درج حداکثر کیلومتری اختصاص دارد که مشتری می‌تواند خودرو را براند. عموم شرکت‌های اجاره اتومبیل در متن قرارداد خود نوشته‌اند که بر طبق این بند، قبل از رسیدن به این میزان کیلومتر، خودرو باید تحویل شرکت داده شود. حتی اگر از مدت قرارداد باقی مانده باشد. اما خوشبختانه در مجموعه ، شرایطی در نظر گرفته شده است که مشتریان می‌توانند به ازای هر کیلومتر اضافه، هزینه مازادی را پرداخت کرده و تا پایان مدت قرارداد خود از اتومبیل اجاره‌ای استفاده کنند. ضمن اینکه برای این دسته از مشتریان بین 20 تا 50 درصد تخفیف هزینه مازاد نیز در نظر گرفته‌ایم.

قیمت اجاره خودرو بدون راننده

قیت اجاره ماشین بدون راننده بستگی به یک سری موارد دارد که اولین مورد آن انتخاب ماشین است وهزینه اصلی نوع ماشین می باشد و مورد دوم که تاثیر دارد مدت زمان کرایه ماشین می باشد و برای بررسی دقیق قیمت کرایه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و هزینه و زمان دقیق را در اختیار شما قرار دهند.

سخن پایانی

به طور کلی کسب و کار اجاره خودرو می‌تواند بسیار مهم تلقی شود. با توجه به افزایش خودروها در سطح شهر، دیگر کسی رغبت خرید خودرو نداشته و بسیاری از افراد خصوصاً آنهایی که در شهرهای بزرگ مانند تهران زندگی می‌کنند، ترجیح می‌دهند فقط در صورت نیاز اقدام به استفاده از خودرو کنند که برای این منظور نیز از سایت‌های معتبر، ماشین اجاره می‌کنند. از دیدگاه این افراد این موضوع در کاهش هزینه‌های روزمره‌شان نیز تأثیرگذار خواهد بود.

به شما عزیزان توصیه می‌کنیم اگر نیاز به اجاره خودرو دارید، حتی برای چند روز و یا مسافرت‌های طولانی مدت، سری به شرایط سایت اجاره ماشین بزنید، بدون شک با اطلاع از شرایط فوق‌العاده‌ای که این مجموعه در اختیار افراد قرار داده است، خود را ملزم به استفاده از خدمات این تیم خواهید کرد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا