برترین های کسب و کارعمومی

دبی چند فرودگاه دارد

فرودگاه بین‌ المللی دبی

فرودگاه بین المللی دبی مهم‌ترین فرودگاه دبی در کشور امارات است. سال 2014  تقریبا 70 میلیون نفر از طریق این فرودگاه سفر کرده‌اند. این فرودگاه بین المللی توانسته پر رفت و آمدترین فرودگاه جهان باشد. مساحت این فرودگاه شهر دبی 2900 هکتار بوده که در 4 کیلومتری دبی واقع شده است.

فرودگاه بین المللی دوبی رتبه 3 پر رفت و آمدترین فرودگاه بر اساس تعداد مسافر و رتبه 6 پر رفت و آمدترین فرودگاه از نظر جابه‌جایی بار  را دارا می‌باشد. فرودگاه بین المللی دبی با ظرفیت انتقال 75000000 نفر در سال؛ اصلی‌ترین قطب آژانس‌های هواپیمایی امارات و فلای دبی به شمار می‌رود. در این فرودگاه 3 ترمینال بنا گردیده و در طول هفته تقریبا 8000 پرواز به 270 مقصد خارجی مختلف صورت می‌گیرد.

فرودگاه دبی کجاست؟

دبی یکی از اصلی‌ترین و پر رفت‌و‌آمدترین فرودگاه‌های بین‌المللی جهان در جابجایی گردشگران و مسافران فرودگاه دبی در کشور امارات است که توسط فرودگاه‌‌های دبی اداره می‌شود.

برای مدارک اجاره خودرو در دبی  باید حتما دریافت گواهینامه بین المللی داشته باشید

 

فاصله فرودگاه دبی تا مرکز شهر

فرودگاه بین‌المللی دبی در ۵ کیلومتری شهر دبی و در منطقه القرهود احداث شده است. این فرودگاه از مهم‌ترین فرودگاه‌های ایالات متحده عربی به شمار می‌آید که سالانه حدود ۷۰ تا ۹۰ میلیون مسافر از این فرودگاه جابجا می‌شوند.

دسترسی به فرودگاه بین‌المللی دبی

فرودگاه دبی به دلیل نزدیکی به شهر دسترسی بسیار آسانی دارد و می‌توانید از چند راه مختلف خودتان را به فرودگاه برسانید که در ادامه این راه‌ها را توضیح خواهیم داد.

سایر امکانات فرودگاه بین المللی دبی

  • در صورتی که مسافران وسایل خود را در این فرودگاه گم کنند، می توانند به دفاتر مرتبط با تحویل بار و چمدان مراجعه کنند.
  • مسافرین می توانند به صورت رایگان به شبکه wifi (DXB Free یا DEC Free) فرودگاه متصل شده و به طور نامحدود و رایگان از اینترنت آن استفاده کنند.
  • در ترمینال های این فرودگاه، شعبه های متفاوتی از بانک ها وجود دارد و برای مسافران امکان چنج کردن پول، تبدیل نرخ ارز و سایر فعالیت های مالی را فراهم کرده است. لازم به ذکر است که بانک های موجود در فرودگاه دارای دستگاه های خودپرداز ATM هستند.
  • مسافران در فروشگاه های بدون مالیات می توانند تبدیل پول، امور بانکی، خرید محصولات متنوع را با قیمت مناسب انجام دهند.
  • از دیگر خدمات این فرودگاه می توان به صرافی، پارکینگ، خدمات پزشکی و اورژانس،  خدمات اسپا و ماساژ و. . . نیز اشاره کرد.
دکمه بازگشت به بالا