ورزشی

کسب ۴ مدال فرنگی کاران ناشنوا در قهرمانی آسیا

به گزارش شفاف، در اولین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در بیشکک قرقیزستان، تیم ملی ایران امروز به مصاف حریفان خود رفت و در ۴ وزن موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۲ برنز شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم؛ علی وطن‌پرست در دور نخست برابر حریفی از قرقیزستان روی تشک رفت و ضربه فنی شد، وی در دور دوم برابر حریف قرقیزستان به برتری رسید و با شکست برابر کشتی گیر ازبکستانی به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم؛ مهدی صدری در دور اول برابر کشتی گیر قرقیزستانی به پیروزی رسید و در دور دوم برابر حریفی از قزاقستان شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در ۷۲ کیلوگرم؛ علی کریمی‌نیا در کشتی نخست خود برابر قزاقستان شکست خورد و در کشتی دوم و سوم با شکست برابر نماینده قرقیزستان و مغولستان از کسب مدال بازماند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم؛ مسلم دهقانی در دور اول برابر فرنگی‌کار مغولستان به پیروزی رسید، در دور دوم کشتی گیر قرقیزستانی را شکست داد اما در کشتی سوم رقابت را به حریف قزاقستانی واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز بهنام زائرقرایی در اولین کشتی خود برابر حریفی از قرقیزستان ضربه فنی شد و در کشتی دوم نیز به حریف قزاقستانی باخت و برنزی شد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه فردا (پنج‌شنبه) در ۵ وزن دوم پیگیری می‌شود.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا