برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

برترین پزشکان کاشت مو در تهران: بررسی اجمالی

ریزش مو و طاسی در قسمت سر، ریش و ابرو یکی از مشکلاتی است که امروزه بیشتر بانوان و آقایان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. افزایش سن، سابقه خانوادگی، آلودگی هوا و تغذیه نامناسب از عوامل تأثیرگذار در ریزش مو هستند. کاشت و پیوند مو یکی از راهکارهایی است که می‌تواند این مشکل ناخوشایند را برای همیشه رفع کند.

انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در تهران که تجربه و مهارت کافی داشته باشد و بتواند با استفاده از به‌روزترین تجهیزات و متدها بهترین کاشت مو در تهران را ارائه دهد کمی دشوار است. به همین دلیل در این مقاله سعی داریم که با بررسی لیست پزشکان کاشت مو در تهران؛ شما را راهنمایی کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. اما قبل از هر چیز بیایید کمی درمورد کاشت مو و روش های آن بخوانیم.

انواع روش های کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از روش های زیر برای کاشت مو استفاده می شود :

    روش FUT :

در این روش پوست پشت سر و یا بالای گوش را به صورت نواری برش می دهند و سپس فولیکول های مو را به صورت نواری از آن استخراج می کنند. در پایان نیز فولیکول های استخراح شده را به صورت تک تک در نواحی کم پشت قرار می دهند.

    روشFIT :

در این روش گرافت های مو به صورت تک تک از پوست سر جدا می شود و در ناحیه های کم پشت قرار می گیرد.

    روش SUT در کاشت مو

    در روش SUT فولیکول های مو با استفاده از دستگاه های پیشرفته استخراج می شود.

    روش ترکیبی :

در روش ترکیبی پزشک از سه روش فوق به طور همزمان استفاده می کند.

هزینه کاشت مو در مرکز کاشت مو در تهران

هرینه کاشت مو نمیتواند به دلایلی که در ذیل به آن اشاره خواهیم داشت ثابت باشد ، و البته اکثر کارهایی که در حوزه زیبایی انجام میشود نمیتواند برای آن رقم واحدی تعیین کرد و داشتن قیمت نهایی تنها با حضور نزد پزشک و دیدن موضع هدف جراحی معلوم میگردد. برای دانستن هزینه عمل کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو در تهران با شماره های موجود در مقاله تماس حاصل فرمایید.

هزینه کاشت مو توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران عبارتند از:

  • روش انتخابی پیوند مو
  • تعداد تراکم مورد نیاز مراجعه کننده
  • سن مراجعه کننده
  • هزینه ای که پزشک میگیرد
  • هزینه کلینیک
  • بانک مو فرد مراجعه کننده

بهترین دکتر کاشت مو چه کسی است؟

در حقیقت بیشتر مطب های کاشت مو، به دلیل پیشرفت در شهرهای بزرگ دارای امکانات کامل هستند، اما قبل از هر کاری باید روش های مختلف، مراکز کاشت مو و متخصص های کاشت مو را با دقت بررسی کنید و در مورد سوابق کاری آن ها اطلاعات کامل بدست آورید.

بهتر است بدانید که انجام پیوند مو نیاز به تخصص، مهارت کافی، توانایی و آگاهی از تکنیک های به روز دنیا دارند و مستقیما بر روی نتیجه کاشت مو تاثیر می گذارند. اگر شما نیز قصد دارید، کاشت مو انجام دهید، قبل از هر کاری سابقه بهترین دکتر کاشت مو در ایران را در نظر بگیرید و نمونه کارهای انجام شده توسط آن را دیده و سپس با اعتماد کامل، دکتر کاشت مو خود را انتخاب کنید. چرا که این هزینه در طول عمر فقط یک بار انجام می شود.

چگونه دکتر کاشت مو خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین متخصص کاشت مو با توجه به معیارهای شخصی هر فرد انجام می شود. چرا که هر فردی با توجه به تجربه های شخصی خود، معیارهایی برای انتخاب دکتر مشخص می کند.

شاید تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که با دکتر حرفه ای و باتجربه ای روبرو شده اید که دلسوزانه نسبت به مشکلات و دردهای شما پاسخ می دهد. داشتن رفتار محترمانه هر پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که این ویژگی احساس اطمینانی برای بیماران ایجاد می کند و به آن ها کمک می کند تا برای گذراندن مراحل درمان احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

پیشنهاد می شود قبل از انتخاب یک دکتر خوب، لیستی از ویژگی هایی که برای دکتر کاشت مو که در نظر دارید، تهیه کنید. به طور معمول ویژگی های مهمی که برای همگان حیاتی است و یک دکتر به عنوان بهترین دکتر کاشت مو باید شرایط زیر را داشته باشد:

    تحصیلات: یک پزشک خوب فردی است که باید تحصیلات خود را در یکی از بهترین دانشگاه های کشور گذرانده باشد. پس قبل از انتخاب، باید بدانید که دکتر مورد نظر مدرک خود را در کدام کشور و دانشگاه اخذ کرده است؟ آیا دارای بورد تخصصی می باشد یا خیر.

    سابقه کاری: بهتر است بدانید که یک دکتر کاشت مو با سابقه کاری زیاد به صورت حرفه ای تر و با مهارت بیشتر روند کاشت مو را به نتیجه می رساند.

    تخصص: بهترین دکتر کاشت مو باید بتواند پیوند مو را با چندین روش انجام دهد تا با توجه به شرایط بیماران بهترین روش را برای آن ها انتخاب کند. یادگیری روش های نوین کاشت مو می تواند به دکتر کمک کند تا بهترین نتیجه را برای بیماران خود رقم بزند.

    استفاده از روش های نوین کاشت مو: متاسفانه امروزه دکترهای بی شماری هستند که هنوز از روش های قدیمی و منسوخ شده کاشت مو استفاده می کنند. این دسته از دکترها هنوز نتوانسته اند روش های خود را بروز نگه دارند که در نهایت مراجعین آن ها پس از پیوند مو از نتایج آن ناراضی هستند.

نکات مهم برای انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در کرج

1- بررسی نتایج بلند مدت عمل کاشت مو

بسیاری از پزشکان و کلینیک‌های زیبایی در زمینه کاشت مو، مدعی کاشت بیشترین تراکم مو هستند. اما موردی که اهمیت زیادی دارد کاشت بیشترین تراکم مو نیست، بلکه رویش مجدد موهای کاشته شده با بیشترین تراکم است.

همان‌طور که گفتیم در ماه‌های ابتدایی پس از عمل، موهای کاشته شده می‌ریزند و مجدداً رویش خواهند داشت. در صورتی که عمل کاشت مو توسط بهترین دکتر کاشت مو در کرج انجام نشده باشد، ممکن است تعداد زیادی از این موهای کاشته شده مجدداً رویش نداشته باشند که این یک نتیجه منفی برای عمل خواهد بود. چرا که فرد ضمن از دست دادن بخش قابل توجهی از بانک مو، انجام عمل و پرداخت هزینه، نتیجه لازم را از کاشت مو دریافت نخواهد کرد. از این رو بررسی نتایج بلند مدت عمل کاشت مو، یکی از عوامل مهم برای انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در کرج است.

2- بررسی هزینه عمل

یکی دیگر از مواردی که هنگام انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در کرج باید در نظر داشته باشید، هزینه دریافتی توسط پزشک است. به عبارتی هزینه دریافتی توسط پزشک باید با میزان خدماتی که به بیمار ارائه می‌دهد متناسب باشد.

3- مشاوره قبل از عمل و پشتیبانی بعد از عمل

بهترین دکتر مو در کرج، علاوه بر اینکه مشاوره‌های لازم را قبل از عمل به بیمار می‌دهد، باید پشتیبانی لازم برای انجام دقیق مراقبت‌های بعد از عمل برای بیمار داشته باشد.

4- رعایت اصل صداقت

همان‌طور که گفتیم همه‌ی افراد کاندید مناسبی برای عمل کاشت مو نیستند؛ با این حال بسیاری از پزشکان علیرغم اینکه فرد گزینه مناسبی برای عمل کاشت مو نیست، عمل کاشت مو را برای وی انجام می‌دهند. در نتیجه بیمار متحمل هزینه عمل و دوره نقاهت عمل می‌شود و در عین حال نتیجه مطلوب را دریافت نمی‌کند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا