استان ها

مزایده فروش برج‌های دوقلو در شهرکرد با قیمت جدید برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری در دویست و سی‌ و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد که با حضور مدیرعامل و معاونین بانک سپه چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: در کارشناسی جدید پروژه برج‌ دوقلوی کوه نور و دریای نور شامل عرصه، اعیان، هزینه‌های صدور پروانه، آماده‌سازی زمین و تغییر کاربری برخی طبقات به مزایده گذاشته و به فروش می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: بانک‌های استان باید تلاش کنند تا در کنار مجموعه مدیریت شهری به شهروندان خدمات ارائه دهند.

وی ادامه داد: تداوم این همکاری‌ها و توسعه بیش از پیش توان مکمل شهرداری‌ها و بانک‌ها، همواره مورد تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد قرار داشته است.

حیدری عنوان کرد: حاصل این ارتباط دوسویه، بهینه‌سازی و ارتقای سطح رفاه و خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی بیان داشت: هر چند طی سال‌هال‌های اخیر ادوار شورای اسلامی شهر مرکز استان موافقت خود را با فروش پروژه برج‌ دوقلوی کوه نور و دریای نور اعلام کرده بودند اما با توجه به کارشناسی جدید تمام پروژه شامل عرصه، اعیان، هزینه‌های صدور پروانه و آماده‌سازی زمین و همچنین تغییر کاربری برخی طبقات موجب شد تا مجددا شورای اسلامی دوره ششم سیاست خود را مبتنی بر فروش پروژه با وضع موجود و مطابق با قوانین و ضوابط شهرداری قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: کارشناسان‌ زیربط ارزش این پروژه را نزدیک به یک هزار میلیارد تومان تخمین زده‌اند.

گفتنی است، فروش برج‌های دوقلو با اکثریت آرا اعضای شورای اسلامی شهرکرد مصوب شده است.

46

دکمه بازگشت به بالا