اجتماعی

سناریوهای مختلف برای آغاز سال تحصیلی پیش بینی شود

وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک اعضای مجلس نمایندگان و مدیران آموزش و پرورش منطقه گفت: شورای عالی باید قوانین جدیدی را برای اکوسیستم جدید تعیین کند.

به گزارش ENA ، موسی حاجی مسی رئیس مجلس نمایندگان و مدیران اجرایی در جلسه مشترک گفت: ما باید با یادآوری اینکه سال آینده یکی از مهمترین موضوعات در رابطه ما با جامعه است ، سال تحصیلی را شروع کنیم. خطاها و ما مجاز به نادیده گرفتن آن نیستیم ، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای پیش بینی پیشگیری انجام دهیم.

وزیر آموزش و پرورش از طرف خود گفت: “ما باید با شروع سال تحصیلی شروع کنیم تا همه مسئولان محلی را دعوت کنیم تا اطمینان حاصل کنند که همه موضوعات به درستی انجام می شود.”

با درک اینکه باید شروع سال تحصیلی را به یک تعطیلات ملی تبدیل کنیم ، باید به نگرانی های خانواده احترام بگذاریم و سریع به اشتباهات و اشتباهات پاسخ دهیم.

در آغاز سال تحصیلی شرایط متفاوتی پیش بینی می شود

برای شروع سال تحصیلی باید موقعیت های مختلفی را طراحی و پیش بینی کنیم. وی گفت: اگرچه تعطیلات مدرسه تا پایان سال تحصیلی ادامه داشت ، اما به ما اجازه نداشتند که در ماه اکتبر برنامه های تعطیل ناخواسته داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید یک بسته جامع را برای آموزش دانش آموزان در نظر بگیریم ، گفت: ما باید آماده باشیم تا 5 درصد از آموزش را تحت پوشش قرار دهیم تا هیچ دانش آموز از روند یادگیری دور نماند.

وی تأکید می کند که سرمایه اجتماعی با استفاده از شبکه شاد موجب افزایش سرمایه اجتماعی خواهد شد. ”شبکه شاد را به طور موثر فعال کنید و از آن استفاده کنید. اگر از این ظرفیت استفاده کنیم ، در پروژه پاییز نیز به خوبی انجام خواهیم داد. ” ما باید در مورد نقشه ها و مسئولیت ها شفاف باشیم تا معلم و دانش آموز کار خود را در موقعیت های مختلف بدانند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: شما باید مدیریت جدی را با منابع انسانی شروع کنید و شورای عالی باید قوانینی را برای پروژه آنلاین تعیین کند تا ما بدانیم که قوانین در اکوسیستم جدید چیست.

وی گفت که ما باید در دوره از مارس 1998 تا ژوئن 1999 ، تجزیه و تحلیل آموزش و پرورش تلویزیون و فانتزی را زمان بگذاریم تا تجربه راه اندازی برای آینده فراهم شود.

هيچ برنامه آموزشي به دليل كوراووروس متوقف نشده است

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر باید منابع انسانی را تا حدودی برنامه ریزی و مدیریت کند زیرا آنها یکی از مشکلات آموزش و پرورش هستند. ما یک نیروی کار پایدار و انعطاف پذیر داریم و باید شرایط منحصر به فرد برای آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آموزش مورد نگرانی است ، گفت: “در اکوسیستم جدید ، ما باید پاسخ مناسبی به دغدغه های آموزش خانواده ها داشته باشیم ، و در این زمان نباید هیچ چیزی با طراحی نماد ، شهاب سنگ و غیره بسته شود و اینکه اکوسیستم های جدید چگونه کار می کنند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: ما باید در مدارس غیر دولتی شرکت کنیم ، امتحانات ویژه مدارس را برگزار کنیم ، وضع موجود را تغییر دهیم و ارزیابی و راهنمایی دانشگاهی را جدی بگیریم و منتظر عملکرد واقعی آنها باشیم.

حاج مضایی در مورد تعامل با محیط زیست گفت: بهترین راه برای مدیریت تعامل ما با محیط زیست این است که هیچ تصمیمی در خلاء نداریم و باید نیروهای اطراف خود را شناسایی کنیم. ما باید درک روشنی از نیروهای درگیر در محیط خود داشته باشیم و دیدگاه و موقعیت یکدیگر را بدانیم.

وزیر آموزش و پرورش با استناد به اصول محیط خارجی: هماهنگ کننده: بسیاری از اصول وجود دارد که می گوید اولین اصل عمل برای حاکمیت بر محیط بیرونی ما ، عمل است و باید قبل از ایجاد ابهام معکوس کنیم.

وی افزود: اصل دوم اصل احترام است و البته احترام با میل دو چیز متفاوت است. احترام به بشریت بسیار مهم است ، ما باید احترام بگذاریم ، حتی در تفکر ما ، به طوری که احترام مربوط به دریافت یا خواستن کسی نیست. “

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اصل سوم پاسخ فوری است گفت: “ما مجبور نیستیم جوابهایی را که می خواهیم بپذیریم و نباید سرمایه های اجتماعی را به خوبی و به موقع دریافت کنیم.”

اصل چهارم این است که اگر صحیح بگوییم باید این کار را انجام دهیم و اگر درست نیست باید آن را مثل آن بگوییم که اگر این کار را نکرده ایم. “

وی افزود: اصل گزارشگری در حال انجام است و ما باید آن را گزارش دهیم تا دیگران بدانند که ما کی هستیم زیرا گزارش دهی به انجام کار کمک می کند.

وی گفت: اصل ششم وزیر آموزش و پرورش پرهیز از انتقال امور به بالاترین سطح است. بنابراین مشکلات منطقه را حل کرده و با استانداران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کنید.

حاجی میزی با اشاره به اصل بعدی گفت: اصل هفتم ارتباط با ستاد و سازمانهای آموزشی و حل مشکلات در ستاد است.

وی افزود: موضوع مهم دیگر ایجاد منابع است زیرا یکی از بزرگترین مشکلات آموزش منابع مالی است. ما باید روابط مالی را مرور کنیم و راه های دیگری برای ارائه آن را شناسایی کنیم. “

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تلاش معلمان برای حل مشکلات معلمان ، گفت: در روز انجام پروژه وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه نهایی را امضا کرد که با وزارت آموزش و پرورش و یادداشت اصلی امضا شد. وقت آن است که حرکت کنیم. بنابراین امیدواریم که ما گامی مثبت به سمت خانه کارگران فرهنگی برداریم و باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم.

پروژه آجر و ملات به طور گسترده و گسترده مورد استفاده قرار گرفته و مردم را به سمت پروژه ساخت و ساز سرمایه به مدرسه سوق داده است

براساس گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، اهدا کنندگان وزیر آموزش و پرورش درگیر ساخت مدارس بوده اند و می گویند: “ما 20 هزار کمک مالی داریم و امسال دولت 3.3 میلیارد میلیارد قبر را برای خود اختصاص داده است. این تعهد اجرا خواهد شد. ” ما خرد کمی نداریم و به همین دلیل طرح آجر و ملات را برنامه ریزی و به کار می گیریم تا بتوانیم از سرمایه پایتخت و کمک های کوچک استفاده کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا