ورزشی

خراسان رضوی ظرفیت قابل توجهی در ورزش دارد/ لزوم داشتن برنامه در حوزه ورزش و جوانان

معاون وزیر ورزش: خراسان رضوی ظرفیت قابل توجهی در ورزش دارد/ لزوم داشتن برنامه در حوزه ورزش و جوانان

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ظرفیت قابل توجهی در ورزش و جوانان خراسان رضوی وجود دارد و در همین راستا این استان باید به جایگاه اصلی خود حوزه ورزش بازگردد.

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز از مشهد، سینا کلهر در جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی خراسان رضوی با تشکر از همراهی استاندار در حوزه ورزش این استان اظهارکرد: مسابقات آسیایی پیشرو، نخستین آزمون ورزش دولت مردمی است؛ همچنین المپیک سال آینده دومین آزمون دولت خواهد بود.

وی با بیان اینکه ورزش به نوعی نماد پیشرفت و توسعه کشور ها شده است، تصریح کرد: یکماه تا مسابقات آسیایی باقی مانده که برای ما حیاتی است؛ همچنین تعداد قابل توجهی از ورزشکاران ما در این رقابت ها حضور دارند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص اعتبار یک درصد ورزشی دستگاه های اجرایی بیان کرد: ماده ۵۳ قانون الحاقی کمک ویژه‎ای به ورزش مخصوصا در حوزه همگانی خواهد داشت.

کلهر با اشاره به اینکه ما در حوزه همگانی در جایگاه درستی نیستیم، اضافه کرد: در آذربایجان غربی بالاترین تعداد رویدادهای همگانی را داشتیم و آن هم نتیجه حضور دستگاه‌ها براساس ماده ۵۳ و اعتبار یک درصدی برای ورزش بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی نیز باید تلاش ویژه ای داشته باشیم، گفت: استان خراسان رضوی باتوجه به ظرفیت‌هایی که دارد باید به جایگاه درست خود برسد که این امر یاری همه دستگاه های مربوطه را در حوزه ورزش می‌خواهد.

انتهای پیام/الف.م/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا