عمومی

رزمندگان حماس تعادل نظامی اسراییل را با طوفان الاقصی برهم زدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد اشعری اظهار کرد: رزمندگان غیور حماس همه معادلات و تعادل نظامی اسرائیل، که همه فکر می‌کردند، شکستنی نیست را با طوفان الاقصی بر هم ریختند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنایات اسراییل در غزه بویژه حمله به بیمارستان «المعمدانی» و قتل عام بیماران فلسطینی، مدعیان حقوق بشر را رسوا کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: امنیت امروز ما نتیجه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایتهای مردم کشورمان است.

اشعری گفت: چهاردهمین اجلاسیه شهدای وحدت، چهارم آبان با سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چهاردهمین اجلاسیه شهدای وحدت متفاوت‌تر از دوره‌های قبل است، افزود: فیلم لحظه شهادت شهیدان «شوشتری و محمدزاده» نیز برای اولین بار در این اجلاسیه نمایش داده خواهد شد. حضور سه هزار نفر از اقوام و مذاهب مختلف از جمله این تفاوت‌ها است.

وی اظهار کرد: کارکرد وحدت امنیت است، در این اجلاس جایزه ویژه شهدای وحدت نیز به سه نفر از افرادی که بیشترین تأثیرگذاری را در ایجاد وحدت کشور داشته‌اند، تقدیم خواهد شد.

اشعری افزود: اجرای گروه سرود اقوام مختلف، اجرای نمایشنامه و تقدیر از خانواده شهدای وحدت شیعه و اهل سنت از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید شوشتری مرد روزهای سخت و انجام کارهای مشکل بود و در مدت عمر درخشان خود خدمات اثرگذار بسیاری بویژه در سیستان و بلوچستان انجام داد. در ایجاد وحدت و عمق بخشی به انقلاب و آنچه دشمن طراحی کرده بود را ناکام گذاشت و با خون خود هزینه داد تا این راه وحدت بخش ادامه پیدا کند و پرفروغتر باشد.

وی بیان کرد: شعار اجلاسیه وحدت «خدمت؛ امنیت و شهدای وحدت محور پیشرفت هستند» انتخاب شده است، با شهدا راه گم نخواهد شد و آنها مسیر را به ما نشان خواهند داد.

به گفته اشعری، به دنبال این هستیم مسیر نورانی انقلاب را برای نسل جوانی که ممکن است خیلی از موضوعات انقلاب و خیلی از توطئه‌های دشمنان را ندیده‌اند، ترسیم کنیم.

دکمه بازگشت به بالا