فرهنگ و هنر

بازدید از موزه ملی ایران نوبت‌بندی شد/اول پروتکل‌ها را بخوانید بعد به موزه بروید

مدیرکل موزه ملی ایران اعلام کرد: پروتکل های عمومی موزه برای کلیه موزه ها و پروتکل های ویژه موزه ملی ایران اعلام شده است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی علاوه بر تجلیل از موزه ملی ایران ، به دستور رئیس جمهور برای شروع موزه و آثار تاریخی ، گزارش داد. پروتکل عمومی در پروتکل ویژه ، مؤسسه حفاظت و توانبخشی از موزه مادر ایران که در تاریخ 20 مارس تعطیل است برای جلوگیری از شیوع coronavirus بازدید کرد.

گابریل ناند – مدیرکل موزه ملی ایران توضیح می دهد: با توجه به بحران ویروس کرونا ، ویزیت ها انجام شده و دستورالعمل های ویژه ملی ایرانیان در زمینه حمایت از کارکنان ، سلامت بازدید کنندگان و محافظت از موزه ها اعمال شده است. شورای ملی ایران باید این پروتکل را با دقت مطالعه کرده و مفاد آن را رعایت کند.

وی گفت: در بحران کورونا امکان بازگشایی کلیه بخش های این موزه وجود ندارد. وی گفت: “ما در تلاش هستیم تئاترهای موزه را آهسته و آهسته بازگشایی کنیم. در مرحله اول ، نمایشگاه آثار باستانی ، از چهارم تا نهم ، به کراودید. این نمایشگاه تنها در سال 2009 افتتاح می شود و از ابتدای گلدان ایلام تا پایان دوره ساسید از 10 موزه سرواروود در تور بازدید می شود.

وی گفت: شنوندگان و موزه ها باید با مسئولیت اجتماعی بالا از موزه ها بازدید کنند و از میراث فرهنگی حمایت کنند و از شیوع این بیماری جلوگیری کنند. با دقت مطالعه کنید و به برخی از روشها و نمادهایی که قبلاً کاشته شده اید توجه کنید.

یک پروتکل ویژه برای بازدید از موزه ملی ایران

طبق اعلام موزه روابط عمومی ملی ایران ، پروتکل ویژه برای بازدید از موزه ملی ایران برای سکته قلبی در حال تحول و تحول است.

– بلیط ها را می توان بصورت آنلاین از سایت سرگرمی و اپلیکیشن برتر تهیه و از پیش تنظیم کرد. ورود به موزه ها فقط با قرار ملاقات انجام می شود.

– بلیط ها نوبت خاصی دارند و باید ترتیب تور رعایت شود. در صورت بروز همه گیر کرونا ، محدود کردن میزان زمان بلیط پیش رو برای بازدیدکنندگانی که از کارت ها به صورت رایگان استفاده می کنند نیز حائز اهمیت است. برای استفاده از بخش کنترل بلیط باید کارت و گواهی معتبری تهیه شود.

– این تور در عوض برگزار می شود و بازدید کننده مجاز به بازدید از آن در زمان مشخص است. توصیه می شود زمان بازدید خود را محدود کنید و خرید بلیط را بر اساس مسافت ، آب و هوا ، ترافیک یا هر شرایط دیگر در نظر بگیرید. بدون تأخیر یا در دسترس بودن سریع. لطفا برای مدیریت تور با موزه همکاری کنید.

– اگر بلیط را در بلیط های موزه خریداری می کنید ، از ماسک و دستکش استفاده کنید. هنگام ورود و بیرون رفتن ، فاصله ایمن خود را از افراد مقابل خود نگه دارید. بلیط نقدی در دسترس نیست.

– یک دماسنج در ورودی موزه ملی ایران و بدون کمک دماسنج برای جلوگیری از شیوع بیماریهای حاد تنفسی مانند تاج و آنفولانزا انجام خواهد شد. بنابراین ، نمی توان با گزارش دمای بدن بالاتر از 37.5 یا C یا ثبت علائم مشکوک و غیرمعمول ، مانند سرماخوردگی و تنگی نفس ، وارد هیچ یک از مکان های موزه نشود.

– بازدید کنندگان می توانند در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات ، بازدید خود را لغو کنند.

– صندوق امانات موزه در حال حاضر مسدود شده است. در صورت امکان از وارد کردن موارد اضافی خودداری کنید.

– بازدید کنندگان باید جلوی ورودی و موزه نظارت بر موزه ماسک و دستکش جدید خود را تغییر دهند.

– از کلیه بازدید کنندگان موظف است در ورودی موزه از پوششی از کفش استفاده کنند تا از ورود بازدید کنندگان به موزه در خیابان جلوگیری کنند.

به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به کار موزه ، ورود و استفاده از هرگونه مواد تمیز کننده ممنوع است.

– این مسیر بر اساس فاصله اجتماعی و اهمیت مراقبت از اشیاء طراحی و اجرا می شود.

– علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر تور نصب شده است. به آنها احترام بگذارید

– جاده یک طرفه است و حرکت از یک جهت شروع می شود و در خروجی خاتمه می یابد ، بنابراین هیچ برگشتی در جاده امکان پذیر نیست.

– توجه داشته باشید که فاصله اجتماعی دو متر با افراد دیگر فاصله دارد.

– 50 سانتی متر از صفحه ها ، با پایه ها و موانع فاصله داشته باشید. وی یادآوری می کند که به دلیل فاصله اجتماعی فعلی و اهمیت حفظ سلامتی وی ، نمی تواند در طول بازدید به همه کارها یا اطلاعات دسترسی داشته باشد.

– هیچ گونه فشار ، نمایشگر ، حامل ، موانع و غیره را لمس نکنید.

– در موزه مجاز به بازدیدکنندگان در صورت عدم فاصله مناسب اجتماعی یادآوری می کند. اگر آنها مخالف باشند ، ادامه دادن برای آنها غیرممکن است.

– این موزه در حال حاضر در تلاش است تا گروه های بزرگی (بیش از شش نفر) را در خود جای دهد. رزرو گروه و ثبت نام تا اطلاع ثانوی پذیرفته نخواهد شد.

– تورها بصورت جداگانه و توسط خانواده ها و در گروه های کوچک (زیر 6 نفر) توصیف می شود و موزه مایل است تا بحران کرونا از کودکان زیر شش سال استقبال کند.

– به دلیل اهمیت کاهش تماس رو در رو با کوئید 19 ، دستورالعمل های موزه در طول سفر شما با هم جمع نمی شوند و فقط به سؤالات گاه به گاه پاسخ می دهند.

هیچ بروشوری برای جلوگیری از انتشار ویروس Cavid 19 در دسترس نیست. برای اطلاعات بیشتر ، لطفا به وب سایت موزه مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در مورد آثار کسب کنید. همچنین می توانید آن را در وب سایت فیلم موزه آپارات مشاهده کنید.

– کافی نت در موزه تا آگهی بعدی در آزمایش بسته است.

– فروشگاه موزه تا اطلاع ثانوی بسته است.

– بعد از استفاده از خدمات بهداشتی ، طبق پروتکل های صادر شده توسط وزارت بهداشت ، دستان خود را کاملاً بشویید و خشک کنید.

– برای اقامه نماز در سالن نمازخانه موزه نیاز به یک آنلاین و موم خصوصی و فرش نماز وجود دارد و پس از اقامه نماز ، دستان خود را بشویید یا آنها را تمیز کنید و توصیه می شود یک متر را بین نمازهای فراه جستجو کنید. بعد از نماز در اتاق نماز استراحت نکنید.

– قبل از ورود به موزه ، دستورالعمل های دفتر اتحاد برای بهداشت ، آموزش پزشکی و پزشکی ، Corona و سازمان بهداشت جهانی را بخوانید.

– توصیه می شود قبل از آمدن به موزه به وب سایت موزه ملی ایران به نشانی http://irannationalmuseum.ir/fa مراجعه کنید تا آخرین اطلاعات و تصمیمات را به دلیل شرایط خاص درخواست کنید.

مکانهای منتخب برای بازدید از موزه ملی ایران

– “نمایشگاه باستان شناسی باستان شناسی سال 1998” از 25 ژوئن 2009 قابل بازدید خواهد بود. در این مرحله ظرفیت ورودی روزانه حدود 100 نفر است.

– “موزه ایران باستان” در دوره ایلام از 10 ژوئن سال 2010 به سیدهاد قابل بازدید خواهد بود.

به منظور محافظت از آثار موزه و توسعه زیرساختهای دفاعی لازم برای بحران Corona ، بازگشایی مجدد به تدریج تدریجی انجام می شود و در بازدید از موزه محدودیت هایی خواهیم داشت. افتتاح مجدد سایر بخش ها بعدا اعلام خواهد شد

برنامه بازدیدها

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا