ورزشی

حرف‌های مظاهری پس از پیوستن به استقلال/برای این چالش بزرگ آماده‌ام

رشید مظاهیری دروازه بان تیم استیگال که پس از سه سال قرارداد با تراکتورسازی به این باشگاه پیوست ، در اولین مصاحبه خود پس از انتقال به برخی از س questionsالات پاسخ داد: در زیر می خوانید.

می خواستم تا پایان فصل بمانم
لین

این ایده من بود که تا پایان فصل بمانم و سپس صحبت کنم. بعد از آخرین لحظه ، تصمیم نهایی را گرفتم. من تا روز شنبه منتظر ماندم و پایان آن ، پس از آن قرارداد من با ارائه اسناد و مقررات نهایی شد.

همه اسناد مشخص هستند
من یک بازیکن فوتبال هستم و نمی خواهم روی مسائل دیگر تمرکز کنم. از قرارداد ما با تراکتور همه چیز مشخص است. قرارداد برای یک دوره بود و مبلغ آن هم برای سه فصل مشخص شد و برای فصل دوم و سوم هیچ بحث و توافق وجود نداشت و بنابراین مبلغی نبود. سرمربی تراکتورسازی قبل از بازی نیز گفته بود که من فهمیدم غیبت من به دلیل مسائل فنی و تحقیقات است و من نمی فهمیدم که باشگاه تراکتورسازی بیانیه صادر می کند و تهدید می کند و چرا باید اسنادی به هواداران گزارش شود و به کمیته صالح و قانون گزارش شود؟ من نمی دانم که در مدیریت هر سریال چه می گذرد و تنها بحث من یک قانون است و همه را در آنجا ذکر می کنم و در مورد هواداران تراکتور سکوت می کنم ، تا روزی که آنها جدا می شوند ، در غیر این صورت حرف های زیادی برای گفتن دارم. من باید بگویم.

دلیل اینکه او آزادی را انتخاب کرد
یکی از گروه هایی که می خواست پس از فسخ قرارداد مذاکره کند ، استقلال بود. مذاکرات خوب پیش رفت و خیلی زود به توافق رسیدیم. این یک چالش بزرگ برای من خواهد بود. قطعاً کار بزرگی پیش رو دارم و باید خیلی بهتر از قبل باشم. انتخاب خوبی برای من بود. زمان گفتگو نیست ، می دانم که باید تمرکز و تمرین کنم تا در این سن و تجربه به موفقیت کمک کنم. از این طریق مشتاقانه منتظر کمک هواداران و البته هم تیمی هایم هستم و قول می دهم تمام تلاشم را انجام دهم.

اشتگل می خواهد جام را بدست آورد

استلا واقعاً می خواهد جام را فتح کند. حتی در آسیا طرفداران او چیزهای بزرگی می اندیشند. این نشانه یک تیم عالی است و من خوشبختی خود را از این انتخابات پنهان نمی کنم. امیدوارم یک روز عالی در پیش رو داشته باشیم و کمک های مالی خوبی هم داشته باشیم.

بهتر است تراکتور را نترسانید

این تهدید درست نیست. بهتر است آن را به تراکتور بسپاریم و حرفی برای گفتن داشته باشیم. مطمئناً آنها قانونگذارانی نیستند که به دستور منع رشید برای شش ماه آمدند. من قبول ندارم که این حرفه ها حواسم را پرت کنند و فقط اشتباهاتشان را اصلاح کنند و اگر این کار ادامه پیدا کند ، مشاغل زیادی با اسناد و مدارک لازم وجود خواهد داشت. اگر من آنها را غیرقانونی گرفته ام ، بهتر است که کارهای حقوقی انجام دهند تا اینکه یک سری مصاحبه داشته باشند. البته اگر این وضعیت و تهدید ادامه پیدا کند ، من دیگر به او اهمیت نمی دهم و مشاغل زیادی خواهم داشت که برای برخی از دوستانم سرگرم کننده نخواهد بود و شوک بزرگی برای اهالی فوتبال خواهد بود.

من نمی خواهم در مورد شکوه طرفداران صحبت کنم
من به هواداران تراکتور برای یک سالگی خود احترام زیادی قائلم و این با عشق و حمایت آنها بود. اگر من تاکنون چیزی نگفته ام ، به دلیل این هواداران است که اگر تخلفی انجام شود ، از آزار و اذیت و آزار مدیران تراکتورداری دست می کشم تا زمانی که آنها قانونی مرا دنبال کنند. از امروز تمرکز کلی من روی استاگال خواهد بود و بهترین اهداف و هماهنگی ها را با این تیم دنبال می کنم.

258 41

لین

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا