ورزشی

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص سرمربی و نقل و انتقالات

در ارتباط با آخرین اقدامات باشگاه پرسپولیس در حوزه تعیین وضعیت نیمکت فنی، این باشگاه نکاتی را به اطلاع هواداران این تیم رساند که به شرح زیر است:

مدیریت باشگاه تاکید زیادی روی انجام سریع امور دارد و موارد مختلفی به طور موازی پیش می‌رود. این در حالی است که گل‌محمدی هر زمان انصراف خود را اعلام کند، باشگاه از ادامه همکاری استقبال می‌کند و آمادگی کاملی برای این منظور وجود دارد.

در عین حال برای این که زمان را از دست ندهیم، روی گزینه‌های جایگزین کار می‌کنیم اما نمی‌توانیم اطلاعاتی را منتشر کنیم. همچنین باید توجه داشت؛ تعجیل در کار منجر به نادیده گرفتن مصالح باشگاه در انتخاب‌های بهتر و عقد قراردادهای مناسب نگردد.

در چنین شرایطی برخی به نام پرسپولیس و هواداران به دنبال برپایی بعضی تجمعات هستند. یک رقابت هم بین افراد وجود دارد برای این که بگویند بیشتر به پرسپولیس نزدیک یا وصل هستند و این هم بعضی اوقات کار را سخت و خراب می‌کند. قبل از هر چیز هواداران عزیز توجه داشته باشند مواردی چون ایجاد تجمع که این روزها در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ نه تنها به هیچ وجه از سوی باشگاه و افراد مرتبط با باشگاه نبوده و مورد تایید هم نیست بلکه اصلا شک نداشته باشید در نهایت باعث ضرر و خسران برای پرسپولیس خواهد شد حتی اگر ظاهر قضیه به شکل دیگری به نظر برسد.

همین حالا فشار هواداری در شبکه‌های اجتماعی باعث سوءاستفاده‌ها شده است و پیشنهادها را به سمت و سویی می‌برد که قطعا پذیرش آن ها از سوی پرسپولیس یا ممکن نیست یا در صورت مورد قبول واقع شدن، به زیان باشگاه تمام می‌شود.

هواداران همچنین مطلع باشند؛ باشگاه پرسپولیس در بحث نقل و انتقالات بازیکنان نیز در حال حاضر با بعضی گزینه‌ها مذاکراتی هم داشته‌ و گزینه‌های بیشتر هم بعد از تعیین سرمربی در فهرست قرار می‌گیرند.

251 251

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا