اقتصادی

تشکر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به مناسبت روز کارگر

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از مقام معظم رهبری بخاطر راهنمایی های وی در روز کار تشکر کرد.

به گزارش دانا نیوز ، متن پیام تبریک رهبر برتر انقلاب اسلامی به وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، محمد شریعتمداری ، به شرح زیر است:

تبریک به آیت الله العظمی خامنه ای

رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام علیکوم

من ، همه کارکنان وزارت همکاری و رفاه اجتماعی ، جامعه زحمتکش و زحمتکش کشور ، این است که شما امسال حتی بعد از شرایط کرونری کشور جلسه‌ای را با کارگران برنامه ریزی کرده باشید. ممنون ، ممنون

دستورات و سیاستهای خردمندانه حضرتعالی در مورد لزوم جهش های تولیدی در شرکتهای صنعتی ، کشاورزی و اقتصادی ، لزوم همکاری دو جانبه بین نیروی کار و سرمایه گذاران ، وظیفه دولت و اهمیت احترام به حقوق کار و حل مشکلات طبقه کارگر. تلاش و نمایش قدرت کارگران و کارفرمایان در حضور یک ساختار گفتگوی اجتماعی سه جانبه، پیش بروید.

در کنار همه مسئولان وزارت ، مهمترین مسئولیت ها تلاش برای گسترش عدالت ، مبارزه با فقر ، حمایت از افراد ضعیف و توانمندسازی توانمندان ، افزایش مهارت ها و افراد و توسعه اشتغال پایدار و اجرای سیاست های فعال در بازار کار است. نظارت را توسعه دهید. وی ابراز امیدواری کرد که روابط کار مبتنی بر تلاش و کوشش و اندیشه ها و اقدامات جوانان نخبه ، مبتکر و ماهر و با مبادله نظرات با ذینفعان ذیربط و ذینفعان برای رسیدن به هدف مهم تولید و ایجاد ثروت و توزیع واضح این پروژه باشد. بیا بریم

سلام و سلامتی ضمن آرزوی توفیق حکمت الهی برای آن رهبر خردمند ، سلامتی و سلامتی برای شما مسئله ای بزرگ شده است و امیدواریم که همیشه از راهنمایی های آن حضرت بهره مند شویم.

محمد شریعتمداری

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای عالی کار

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا