حوادث

گلشهر استان اصفهان با زلزله ۳.۱ و کوخرد هرمزگان با زلزله ۳.۳ لرزیدند

درهفته گذشته گلشهر استان اصفهان با زلزله ۳.۱ و هجدک استان کرمان با زلزله ۳.۲ لرزیدند.

به گزارش دانا نیوز، در هفته گذشته گلشهر استان اصفهان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱، کوخرد استان هرمزگان با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ و هجدک استان کرمان با زلزله به بزرگای ۳.۲ لرزیدند. جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۲۳ دی

در لیکک استان کهگیلویه و بویراحمد زلزله ۲.۹ و در راور استان کرمان زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

یکشنبه ۲۴ دی

در نصرآباد استان خراسان رضوی زلزله ۲.۷ و در گرمسار استان سمنان زلزله ۲.۶ رخ داد.

کوخرد استان هرمزگان با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۹ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۵۱ کیلومتری کوخرد، ۵۲ کیلومتری رویدر و ۵۶ کیلومتری بستک این استان گزارش شد.

دوشنبه ۲۵ دی

در بلداجی استان چهارمحال و بختیاری زلزله ۲.۵، در خوسف استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۹ و در گرگان استان گلستان زلزله ۲.۶ گزارش شد.

سه‌شنبه ۲۶ دی

در راز استان خراسان شمالی زلزله ۲.۶، در هجدک استان کرمان زلزله ۲.۸، در دیباج استان سمنان زلزله ۲.۸، در تخت استان هرمزگان زلزله ۲.۸ و در ساوه استان مرکزی زلزله ۲.5 رخ داد.

چهارشنبه ۲۷ دی

دیباج استان سمنان زلزله ۲.۸ و بازرگان استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۸ را تجربه کردند.

گلشهر استان اصفهان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳۳ کیلومتری گلشهر، ۳۵ کیلومتری میمه و ۳۶ کیلومتری وزوان این استان بوده است.

پنجشنبه ۲۸ دی

در کلاچای استان گیلان زلزله ۲.۵ به ثبت رسید.

هجدک استان کرمان با زلزله به بزرگای ۳.۲ در عمق ۱۲ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۲۹ کیلومتری هجدک، ۳۵ کیلومتری چترود و ۴۲ کیلومتری کاظم آباد این استان گزارش شد.

جمعه ۲۹ دی

خوی استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۸ و دیهوک استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۹ را تجربه کردند.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا