فرهنگ و هنر

پس از فاصله سه ماه ، چین دوباره شهر ممنوعه را بازگشایی خواهد کرد

شهر ممنوعه ، یکی از مهمترین مقصد گردشگری چین ، روز جمعه پس از بسته شدن به مدت سه ماه به دلیل عفونت کورو ویروس ، در روز جمعه باز خواهد شد.

به گزارش دانا نیوز ، شهر ممنوعه که شامل یک کاخ بزرگ سلطنتی در میدان Tiananmen در پکن است ، سایر اقدامات توریستی را در تاریخ 25 ژانویه به عنوان یک اقدام پیشگیرانه از سوی مقامات فرانسوی بسته خواهد شد. برای جلوگیری از شیوع آن ویروس تاج متوقف شد.

موزه کاخ که مسئولیت مدیریت شهر ممنوعه را بر عهده دارد ، چهارشنبه اعلام کرد که این مرکز گردشگری از اول ماه مه میزبان بازدید کنندگان با ظرفیت 5000 نفر خواهد بود. پیش از شیوع coronavirus ، روزانه 60،000 نفر از سایت بازدید می کردند.

در راستای این تصمیم ، مأمورین اجرای قانون گفتند که یک برنامه ویژه نصب شده بر روی تلفن همراه شما را ملزم به استفاده از ماسک و نمایش وضعیت سلامتی خود به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر کورو ویروس می کند.

همه بازدید کنندگان قبل از ورود به محل ، تب خود را اندازه گیری می کنند و افراد مبتلا به سرفه ، تب یا تب بالا از ورود به مجتمع منع می شوند. بازدید کنندگان همچنین باید فاصله یک متری از یکدیگر را حفظ کنند.

حدود دو و نیم هزار بلیط در روز اول اردیبهشت ، درست نیم ساعت از اعلام خبر بازگشایی شهر ممنوعه خریداری شد.

پیش از این اعلام شده بود که موزه های پکن به تدریج در ماه مه باز می شوند.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا