ورزشی

زهرا باقری فینالیست کوراش بازیهای آسیایی شد/ ملیکا امید برنز گرفت

زهرا باقری به فینال کوراش بازیهای آسیایی در وزن ۸۷ کیلوگرم رسید و ملیکا امید مدال برنز گرفت.

به گزارش دانا نیوز، در ادامه مبارزات روز سوم رقابت‌های کوراش بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، ملیکا امید در مرحله نیمه‌نهایی به روی تاتامی رفت که با قبول شکست برابر حریف چینی، از رسیدن به فینال ناکام بود.

نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی زنان ایران، در این مرحله مقابل «لیو یی» از چین به روی تاتامی رفت که در پایان با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد تا با کسب مدال برنز، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

او در نخستین مبارزه خود که صبح امروز (دوشنبه – ۱۰ آنلاین ۱۴۰۲) برگزار شد، در مرحله یک‌چهارم نهایی «توکاس جیوتی» از هند را سه بر صفر شکست داده و راهی نیمه‌نهایی شد.

در ادامه اما زهرا باقری، دومین نماینده کوراش زنان ایران در وزن ۸۷ کیلوگرم، در این مرحله «وو تی پونگ» ویتنامی را پیش رو داشت که با نتیجه 3 – صفر  حریف خود را شکست داد تا ضمن قطعی کردن سومین نقره کوراش ایران در بازی‌های آسیایی، فینالیست این وزن شود.

او پیش از این دیدار، در مرحله یک چهارم نهایی «سالیوا اولانائی» از قرقیزستان را شکست داده بود و اکنون در فینال این وزن، باید با «لیو یی» از چین دیدار کند. این حریف چینی در نیمه‌نهایی، ملیکا امید، دیگر نماینده ۸۷ کیلوگرم ایران را حذف کرده است.

آخرین نماینده ایران در مبارزات امروز، صادق آذرنگ در وزن ۹۰ کیلوگرم است که در مرحله نیمه‌نهای باید با «آتایف ایشانمیرات» از ترکمنستان دیدار کند.

انتهای پیام

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا