عمومیبرترین های کسب و کار

همه چیز در مورد کیفیت کولرگازی تراست؟ “کولر گازی تراست ساخت کجاست”

مقدمه‌ای بر کولر گازی تراست

کولر گازی تراست یک محصول کاربردی و تضمینی است که گارانتی نیز ارائه می‌نماید. گارانتی کمپرسور این وسیله 5 سال و گارانتی قطعاتش 18 ماه است. براق کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

کولر گازی trust چیست؟

کولر گازی برند تراست هم سیستم سرمایش دارد و هم از سیستم گرمایش برخوردار است. به این معنی که شما می‌توانید در هر فصلی از سال با استفاده از این دستگاه دمای خانه خود را تعدیل نمایید و محیط را برای خود دلنشین کنید. کولر تراست ساخت کشور چین است و در ایران و به خصوص در مناطق جنوبی ایران که گرما شدید است کاربرد زیادی دارد. این محصول دارای طراحی کاربردی و مناسبی است که فضای خانه شما را زیباتر می‌کند.

مزایای کولر گازی trust چیست؟

  1. طراحی این وسیله بسیار زیبا است. این کولر طوری ساخته شده است که جای خیلی کمی را می‌گیرد و در دکوراسیون خانه شما اختلال ایجاد نمی‌کند.
  2. این کولر بسیار کم صدا است. بی صدا بودن یک ویژگی مهم برای کولر‌ها گازی است که کولر تراست آن را دارد.
  3. این کولر از فناوری اینورتر برخوردار است و به همین دلیل داراب مصرف برق بسیار پایین است.
  4. دارای گاز مبرد R410A است.
  5. کمپرسور آن بازده بسیار بالایی دارد. این باعث می‌شود کولر گازی trust در بدترین شرایط آب و هوایی نیز کارایی داشته باشد و بهترین بازده را ارائه دهد.
  6. کولر گازی تراست دارای کمپرسور T3 است که بسیار برای آب و هوای گرم و حاره‌ای مناسب است.

مزایای کولر گازی trust مدل TMINVl

اگر به دنبال یک مدل کم مصرف از مدل تراست هستید، TMINVI  یک انتخاب مناسب است. این کولر با بازده بالا و حداقل مصرف انرژی، دما را به مقدار مورد نظر شما می‌رساند. این مدل بدون کم کردن دما، با کارکرد مستقل فن، رطوبت زدایی انجام می‌دهد.

این محصول نیازی به این ندارد که شما مدام آن را روشن و خاموش کنید، بلکه خود را با محیط سازگار می‌کند و به طور اتوماتیک خاموش و روشن می‌شود. اگر برق قطع شود، دستگاه مجدد با وصل شدن برق شروع به کار می‌کند و محیط را به دمای مورد نظر می‌رساند.

فناوری اینورتر به کار رفته در TMINVI  آن را کم مصرف و در عین حال پربازده کرده‌است. علاوه بر این، کمپرسور این محصول در بدترین شرایط آب و هوایی نیز بهترین عملکرد را دارد و بسیار پرقدرت است. از دیگر مزایای این مدل از کولر تراست می‌توان به کم صدا بودن و جاگیر نبودن آن اشاره کرد.

این دستگاه دارای فیلتر کربن فعال، گاز R410a  و تراشه پرسرعت DSP  است. این کولر می‌تواند ذرات ریز گرد و خاک و همچنین موهای حیوانات را حذف کند و نقش تمیز کنندگی نیز داشته باشد. تمیز کردن این دستگاه راحت است و هم کاربرد سرمایشی و هم گرمایشی دارد.

تعمیر نصب کولر گازی در تهران

مزایای کولر گازی trust مدل TGSA

این مدل از کولر گازی تراست طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد. علاوه بر اینکه جای کمی را اشغال می‌کند، محیط خانه شما را دلنشین می‌کند.  دستگاه TGSA  کم صدا یوده و مصرف برق آن نیز کم است.  علت کم مصرف بودن TGSA  بهره مندی از فناوری اینورتر است.

کمپرسور این دستگاه قدرت زیادی دارد و در آب و هواهای شدیدا سرد یا شدیدا گرم می‌تواند به خوبی کار کند. یکی از مزایای این محصول ضد رسوب بودن آن است که باعث می‌شود عمر آن طولانی شده و بهتر و با قدرت بیشتر کار کند.

 جنس رادیاتور TGSA  از طلا است که دما را به خوبی تعدیل می‌کند. از مزایای کولرهای گازی برند تراست می‌توان به این اشاره کرد که همه محصولات آن دارای گارانتی و ضمانت هستند و از محبوبیت زیادی نیز برخوردار هستند. این کولر دارای گاز R410  است که دوستدار محیط زیست بوده و به طبیعت آسیبی نمی‌رساند. به طور کلی اگر می‌خواهید یک کولر کم مصرف و در عین حال سازگار با محیط زیست داشته باشید، کولر گازی مدل تراست را انتخاب کنید.

مزایای کولر گازی trust مدل TGSG-24H

هم قابلیت گرمایی دارد و هم می‌تواند امکانات سرمایشی ارائه دهد. طراحی آن زیبا و کاربردی است و کم مصرف نیز هست. راندمان این کولر بسیار بالا است و ضد رسوب نیز هست. این کولر می‌تواند مدتی طولانی برای شما کار کند و بهترین عملکرد را داشته باشد. کندانسور طلایی یکی دیگر از مزایای این کولر گازی است.

گرید انرژی این کولر B  است که کمی نسبت به گرید انرژی A  بازده کمتری دارد اما همچنان کاربردی است. قدرت TGSG-24H  بالا بوده و جنس کمپرسور آن از روتاری است. گاز مبرداز R410a  در این کولر گازی به کار رفته است که با محیط زیست سازگاری زیادی دارد. این مدل از کولر گازی تراست با برق تک فاز 220  ولتاژ کار می‌کند.

تعمیر کولر گازی تراست در تهران

برای خرید کولر گازی مدل تراست به چه نکاتی توجه کنیم‌؟

به این نکته توجه کنید که هر فضا وابسته به اندازه و باز یا بسته بودنش، نیاز به تعداد خاص و قدرت خاصی از کولر گازی دارد.  در یک ساختمان با توجه به جریان هوا در طبقات وسط، هر متر مربع نیاز به 400 تا 600 BTU  دارد. وقتی به طبقات بالاتر می‌رویم و به پشت بام می‌رسیم، هر متر مربع بنا نیازمند 600 تا 800 BTU  است.

پس وقتی می‌خواهید کولر گازی بخرید، دقت کنید که در کدام طبقه ساختمان آن را قرار خواهید داد و توجه کنید که جریان هوا در آن مکان چگونه است. با توجه به اندازه طبقات، میزان نورگیری، فاصله از زمین و جریان هوا باید کولر گازی مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچنین به این دقت کنید که چه انتظاری از کولر گازی دارید. آیا می‌خواهید در جنوب کشور در گرم‌ترین روزها هوای مطبوعی داشته باشید؟ کولری با قدرت که‌ در هوای گرم بهترین کارایی را دارد انتخاب نمایید.

تعمیر کولر گازی وستل در تهران

سخن آخر درباره کولر گازی تراست

کولر گازی تراست یک کولر با مزایای زیاد، بازده بالا و گارانتی است که می‌تواند دمای خانه شما را  مقدار مورد نظر شما برساند. برای کسب اطلاعات کامل‌تر درباره این محصول می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا