ورزشی

کم تجربگی و بدشانسی علیه نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

میثم بائو بازیکن سابق نساجی مازندران، درباره شکست این تیم مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان اسیا اظهار کرد: نساجی در نیمه اول نمایش خوبی نداشت و در همان دقایق نخست گل اول را دریافت کرد. در ادامه هم باز هم غافلگیر شد و گل دوم را هم خورد و نتوانست برنده از زمین خارج شود.

او ادامه داد: نساجی در اواخر نیمه دوم کمی‌بهتر ظاهر شد و به گل هم رسید. به نظرم بازیکنان نساجی از نام حریف ترسیده بودند و اگر این اتفاق نمی‌افتاد چه بسا حداقل بازنده میدان نبودند. البته حریف هم تیم کمی‌نبود و آنها فصل قبل نایب قهرمان آسیا شده بودند.

نساجی خیلی بدشانس بود

بائو درباره عملکرد نساجی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به عنوان اولین سال حضور در آسیا تجربه بدی نبود. بازیکنان نساجی جوان بودند و خیلی تجربه حضور در این مسابقات را نداشت. البته این تیم خیلی بدشانس بود و اگر کمی‌تجربه داشت شاید اتفاقات بهتری برای این تیم می‌افتاد.

بازیکن سابق نساجی بیان کرد: نساجی باید در نیم فصل تقویت شود و نقاظ ضعف خودش را پوشش بدهد تا بتوتند در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کند. جایگاه کنونی این تیم در لیگ برتر شایسته نماینده مازندران نیست و باید به این تیم کمک کرد به رتبه‌های بالای جدول صعود کند.

باید به رحمتی زمان بدهند

او درباره عملکرد مهدی رحمتی در نساجی گفت: رحمتی مربی جوانی است که باید به او فرصت داد  تا بتواند اندیشه‌های خود را در این تیم پیاده کند. بازیکنان زیادی ابتدای فصل از نساجی جدا شدند و این تیم نیاز به زمان دارد.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا