برترین های کسب و کارفرهنگ و هنر

دانلود کتاب هفت عادت مردمان موثر

معرفی کتاب هفت عادت مردمان موثر نوشته استفان کاوی

دانلود pdf کتاب هفت عادت مردمان موثر به عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز که با دستان پرتوان استفن ریچاردز کاوی نوشته شده است، عادات اشخاص موفق را با هم ترکیب کرده و آن‌ها را قدرتمندانه طوری ارائه می‌دهد که بتوانید به آسانی از آن‌ها استفاده کنید.

درباره‌ی کتاب هفت عادت مردمان موثر

استفن ریچاردز کاوی (Stephen R Covey) در کتاب هفت عادت مردمان موثر (The 7 Habits of Highly Effective People) به شما نشان خواهد داد که اگر همّت کنید و دروازه‌ی تغییر خودتان را باز کنید و طبق قوانین نوشته شده‌ی در این کتاب پیش بروید، به راحتی می‌توانید رشدی تکاملی و انقلابی داشته باشید. (فایل درخواست کتاب با ویراست جدید به‌روزرسانی شده است.)

باز کردن دروازه‌ی تغییر تأثیر مستقیمی بر روی موفقیت شخصی و بالا بردن اعتماد به نفس در افراد دارد. با مطالعه‌ی این کتاب شما می‌توانید به شناختی مفهومی‌تر از خودتان دست یابید و زندگی سرشار از شادی و آرامش برای خود ایجاد کنید. به عبارتی دیگر خودتان را طبق شخصیت درونی‌تان توصیف خواهید کرد و نظراتی که دیگران نسبت به شما دارند دیگر هیچ اهمیتی نخواهد داشت.

هنگامی که دریچه تغییر را بر روی موفقیت می‌گشایید، مسیر بازسازی روابط مهمی را که در گذشته خراب کرده بودید، کشف خواهید کرد. پس هنگام مطالعۀ این عادت‌ها با دقت و توجهی درست مسیر تغییر و رشد را باز کنید و در این راه شکیبا باشید. بدون شک رشد شخصیتی تغییری سریع و آسان نیست، اما تردید نکنید که پاداش‌هایی را دریافت می‌کنید که تاثیر مستقیم بر روی انگیزه‌ شما داشته باشد. این کتاب تا به حال به 38 زبان زنده دنیا ترجمه و بیش از 25 میلیون نسخه از آن فروش رفته است. همچنین به عنوان برجسته‌ترین و اثرگذار‌ترین کتاب بازرگانی قرن 21 شناخته شده که استیون را به شهرتی جهانی رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب هفت عادت مردمان موثر

– مفهوم‌های بنیادین، کلید موفقیت هستند. استفان کاوی استاد چنین مفاهیمی است. کتاب او را بخرید، ولی مهم‌تر این‌که آن را به کار بگیرید. (آنتونی رابینز)

– کتاب «هفت عادت مردمان مؤثر» کلید موفقیت برای تمام مراحل زندگی است. این کتاب دریچه‌ای را به سمت افکار و آرمان‌های نوین باز می‌کند. (ادوارد ای. برنان)

– این کتاب در انسان انگیزۀ وجود و فکر را باز می‌کند. من شخصاً همواره به آن رجوع می‌کنم. (ریچارد‌ام. دیویس)

– وقتی استفان کاوی صحبت می‌کند تمام مدیران گوش می‌کنند. (ماهنامه تجارت)

– استفان کاوی برای آمریکایی‌ها مانند سقراط است. ذهن را به نکات ماندگاری از جمله ارزش‌های خانواده و روابط اجتماعی متمایل می‌کند. (برایان تریسی)

– استفان کاوی برای آمریکایی‌ها مانند سقراط است. ذهن را به نکات ماندگاری از جمله ارزش‌های خانواده و روابط اجتماعی متمایل می‌کند. (برایان تریسی)

جملات برگزیده‌ی کتاب هفت عادت مردمان موثر:

– کارهای مهم‌تر هرگز نباید قربانی کارهای کم اهمیت شوند.
– هیچ رابطۀ دوستانه‌ای بدون اعتماد و هیچ اعتمادی بدون تعادل و هماهنگی وجود ندارد.
– ما به اصل طلایی در ذهن‌مان متعهدیم. حالا اجازه دهید آن را در زندگی تجربه کنیم.
– قلب، دلایلی دارد که عقل و منطق نمی‌تواند آن را درک کند.
– من امیدهای قدیس را به راهنما بودن برگزیده‌ام. در مسائل حساس، یگانگی و وحدت را در مسائل مهم، گوناگونی و تنوع را در همه چیز، بخشش را.
– بعضی وقت‌ها به این مسأله فکر می‌کنم که مسائل کوچک باعث چه عواقب بزرگی می‌شوند. وسوسه می‌شوم که فکر کنم هیچ مسأله‌ای کوچک نیست.

در بخشی از کتاب هفت عادت مردمان موثر می‌خوانیم:

یکی دیگر از مراکز منطقی و بسیار مشترک زندگی اشخاص، درآمد مالی است. امنیت اقتصادی، نقش اساسی در به موفقیت رسیدن فرد در سایر ابعاد دارد. در زنجیرۀ نیاز‌ها، بقای جسمانی و امنیت مالی حرف اول را می‌زند. تا زمانی که آن‌ نیازها – حداقل کمی از آن – بر طرف نشود، سایر نیازها به چشم نمی‌آیند. بیشتر ما با نگرانی‌های اقتصادی رو‌ به‌ رو هستیم.

در بیانی عمیق‌تر نیروهای فراوانی توانایی دخالت بر وضعیت اقتصادی ما را دارند و دخالت هم می‌کنند و یا می‌توانند باعث ایجاد اختلال و یا تهدیدی شوند که اغلب، نگرانی و استرسی را تجربه کنیم که شاید از وجود آن آگاهی نداشته باشیم. گاهی آرزوهای عقلانی مانند آرزوی مراقبت از خانوادۀ خود برای کسب درآمد و پول درآوردن وجود دارد که البته دلایل مهمی نیز هستند، اما تمرکز روی پول درآوردن به شکل یک مرکز، باعث می‌شود که آن آرزو محقق نشود.

بار دیگر چهار عامل زندگی بخش یعنی، امنیت، قدرت، حکمت و راهنمایی را به‌ خاطر بیاورید. فکر کنید که من بخش اعظم امنیتم را از طریق شغل، درآمد و یا سود خالصم به‌دست بیاورم. به دلیل این که عوامل متعددی بر این اصول اقتصادی تأثیر می‌گذارند، مضطرب و بی‌قرار می‌شوم و قصد حمایت از خودم در برابر تمام مواردی که تأثیرگذار هستند را دارم پس حالتی تدافعی به خود می‌گیرم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: برداشت‌ها و قوانین
از درون به بیرون
بخش دوم: پیروزی شخصی
عادت اول: پویا باشید
عادت دوم: از اول به فکر نتیجه باشید.
عادت سوم: اول کارهایِ دارای اولویت را انجام دهید.
بخش سوم: پیروزی عمومی
برداشت‌هایی ناشی از همبستگی متقابل
عادت چهارم: برد-برد فکر کنید
عادت پنجم: ابتدا به دنبال درک دیگران، سپس به دنبال تفاهم باشید
عادت ششم: نیروی جمعی به‌ وجود بیاورید
بخش چهارم: بازسازی
عادت هفتم: اره را تیز کنید

نقد و بررسی کتاب کتاب هفت عادت مردمان موثر نوشته استفان کاوی

کتاب هفت عادت مردمان موثر نوشته استفان کاوی و از آثار مشهور وی می باشد. استفان کاوی مقالات بسیاری را در زمینه های نظیر رهبری، توسعه فردی و سازمانی تالیف کرده و دارای آثاری در زمینه های اجتماعی و خانوادگی می باشد. استفان کاوی علاوه بر اینکه نویسنده ای خلاق، برجسته و نیز سخنرانی ماهر می باشد، کتاب ها و آثار او در زمینه های مدیریتی همواره توانسته در صدر بسیاری از کتب پر فروش جهان جای گیرد و نیز به زبان های گوناگون جهان نیز ترجمه و انتشار یافته است. او طی سال های متمادی به فعالیت در زمینه آموزش رهبران و مدیران شرکت ها پرداخته و با ایجاد تحول عظیم در آن ها بر شهرت خود افزود.

او به کسب چندین دکترای افتخاری و جوایز متعدد بین المللی نایل آمد. کتاب « هفت عادت مردمان موثر » او دارای شهرتی جهانی است و به ده ها زبان زنده دنیا ترجمه شده و میلیون ها نسخه از آن در کشورهای مختلف سراسر دنیا به فروش رفته است. این کتاب به مدت 10 سال در فهرست پرفروش ترین کتابهای جهان قرار داشت. مجله فوربس در سال ‌٢٠٠٢ این کتاب  را یکی از ‌١٠ کتاب موثر مدیریتی در قرن بیستم معرفی کرده است.

شما می توانید در این صفحه به دانلود کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر  و pdf کتاب هفت عادت مردمان موثر به صورت رایگان بپردازید. ما در ادامه فایل صوتی کتاب هفت عادت مردمان موثر را برای شما قرار داده ایم.  کتاب هفت عادت مردمان موثر نکات ظریفی می‌پردازد و به نیازهای باطنی انسان پاسخ می دهد . دانلود رایگان کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر که هدیه ایست ویژه از سایت دهکده لینکز  در اختیار شما سروران ارجمند قرار دارد. امید است با بهره مندی از مطالب ارزشمند کتاب هفت عادت مردمان موثر بتوانید با ایجاد تغییرات هوشمندانه زندگی فردی، اجتماعی و کاری خود را متحول نمایید.

کتاب هفت عادت مردمان موثر به یک ساختار از عادت هایی می پردازد که می تواند شما را به موفقیت برساند. یک موقعیت یا وضعیت را در نظر بگیرید. اگر آن را کنترل کنید تا اینکه همان لحظه بهش واکنش نشان بدهید، در واقع شما کنشگرایانه برخورد کردید. در کتاب صوتی زیر آقای کاوی به این هفت عادت می پردازد.

✅ کنشگرا بودن یا واکنش گرا بودن، کدام درست می باشد؟

✅ آیا زندگی ما حاصل شرایط می باشد یا حاصل تصمیمات ما؟

✅ چه چیزی باعث محدودیت ما می شود؟

✅ چگونه به بانک عاطفی خود بیافزاییم؟

✅ چطور از بانک عاطفی خود می کاهیم؟

منبع : epublib.info/book-request

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا