فرهنگ و هنر

بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد درجه یک اعتباربخشی گرفت

رئیس بیمارستان شاه‌ولی گفت: این بیمارستان با کسب درجه عالی اعتبارسنجی جزء سه بیمارستان برتر استان یزد قرار گرفت.

حمید حبوباتی رئیس بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با اشاره به اعزام افراد معتمد به منظور ارزیابی عملکرد بیمارستان‌ها به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: حدود ۱۰ سال پیش و از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بهبود کیفیت بیمارستان‌های کل کشور پروسه‌ای به نام اعتبارسنجی راه‌اندازی شد.

رئیس بیمارستان شاه‌ولی با اشاره به دوساله بودن ارزیابی عملکرد‌ها اظهار کرد: تاکنون پنج دوره در خدمت ارزیابان وزارتخانه بهداشت بوده‌ و به مدت دو روز عملکرد‌های بیمارستان را ارزیابی کردند.

وی با اذعان به گستردگی ارزیابی‌ها گفت: ارزیابی‌ها شامل رهبری و مدیریت مراقبت، درمان تسهیلات برای گیرندگان خدمت، انتقال خون، بهداشت محیط، انتقال به گیرنده خدمت، مدیریت تجهیزات پزشکی، خدمات آزمایشگاهی، مدیریت دفتر پرستاری، تأمین تسهیلات برای گیرندگان خدمت، فناوری، مدیریت خطر حوادث و بلایا، مراقبت‌های اورژانس، مراقبت بالینی، مدیریت دارویی پیشگیری و کنترل عفونت و مراقبت‌های جراحی و بیهوشی است.

حبوباتی ادامه داد: با تلاش‌ همکاران به مدت ۶ ماه در بیمارستان شاه‌ولی، توانستیم درجه یک که همان درجه عالی بیمارستان‌های کشور است را کسب کنیم.

رئیس بیمارستان شاه‌ولی یزد این بیمارستان را جزء سه بیمارستان برتر یزد که موفق به کسب درجه عالی شدند، ذکر و بیان کرد: کسب این درجه برای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی جای بسی مباهات است.

این جراح و متخصص مغز و اعصاب ابراز امیدواری کرد با تلاش و همکاری بیشتر مسئولان این روند ادامه داشته و بتوانیم روز به روز بیمارستان را ارتقا دهیم.

تیم خبری مقالات فرهنگی

با احساس و زندگی، داستان‌هایی را بازگو می‌کنم که قلبتان را لرزاند.
دکمه بازگشت به بالا