ورزشی

پیروزی بزرگ اینتر در دربی دلامادونینا؛ افعی‌ها در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛ در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 22:30 اینترمیلان و آث میلان در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود اینتر میلان خاتمه پیدا کرد.

ادین ژکو (8)، هنریک میخیتاریان (11) در این مسابقه برای اینتر گلزنی کردند و تا پایان توانستند از گل‌های زده خود محافظت کنند. تقابل دو تیم با قضاوت خسوس خیل مانزانو در برگزار شد.

اینتر برای رسیدن به این مرحله دو تیم پرتغالی پورتو و بنفیکا را حذف کرد و آث میلان نیز تاتنهام انگلیس و ناپولی ایتالیا را برای رسیدن به نیمه نهایی حذف کرد.

میلان ایتالیا با 7 قهرمانی پرافتخارترین ایتالیایی این جام و البته دومین تیم پرافتخار این مسابقات پس از رئال مادرید اسپانیا است و اینتر نیز با 3 قهرمانی یکی از تیم‌های پرافتخار اروپا و البته دومین تیم پرافتخار ایتالیایی این جام است؛ میلان پس از 16 سال و اینتر پس از 13 سال به نیمه نهایی این رقابت‌ها رسیده اند.

در دیگر بازی این مرحله مصاف تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

بازی برگشت این دو تیم 26 اردیبهشت 1402 در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا میلان برگزار خواهد شد.

258 258

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا